الحشدالشعبی عراق، حمله تروریستی داعش به استان نینوا را خنثی کرد

نیرو‌های الحشدالشعبی عراق حمله تروریست‌های داعش به هشت محور در جنوب موصل در استان نینوا را خنثی کردند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، شامگاه روز شنبه، نیرو‌های الحشد الشعبی عراق اعلام کردند که موفق شدند حمله تروریست‌های داعش در جنوب موصل در استان نینوا را دفع کنند.

شبکه تلویزیونی السومریه صبح امروز (یکشنبه) در بیانیه‌ای از الحشد الشعبی اعلام کرد که نیرو‌های تیپ ۲۵ الشحد الشعبی موفق شدند حمله عناصر باقی مانده از تروریست‌های داعش در منطقه الحضر در جنوب استان موصل را خنثی کنند.

الحشد الشعبی در بیانیه خود تاکید کرد که نیرو‌های این سازمان مردمی موفق شدند با استفاده از سلاح‌های سنگین و متوسط با تروریست‌های داعش مبارزه کرده و آن‌ها را فراری دهند.

در ادامه بیانیه الحشد الشعبی آمده است: «فرماندهی بخش عملیات دیالی الحشد الشعبی به همراهی ارتش عراق، این عملیات را از ۸ محور در منطقه منتهی به جاده بغداد- کرکوک در جبال حمرین در دیالی برای تعقیب عناصر باقی مانده داعش انجام دادند.»

بر اساس این بیانیه، این ۸ محور به دو جبهه شمالی- شرقی،- و جنوبی-غربی تقسیم شدند. در این عملیات، پوشش ۴ محور شمالی و شرقی را ارتش عراق به عهده داشت و فرماندهی چهار محور جنوبی وغربی نیز تحت فرماندهی بخش عملیات دیالی الحشد الشعبی  بود.

در این عملیات نیروی هوایی و هوانوردی ارتش عراق، یگان‌های ویژه را تحت پوشش قرار دادند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار