راه شهدا، راه عزت، استقامت و ايستادگي است

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در دیدار با خانواده شهید "جمعه جمال زهی" در شهرستان خاش، گفت: راه شهدا، راه عزت، استقامت و ایستادگی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  سردار طاهری فرمانده انتظامی  سیستان و بلوچستان در دیدار با همسر شهید "جمعه جمال زهی" در شهرستان خاش با بیان اینکه بر همه ما واجب و ضروری است که در جهت شناساندن شهدای گرانقدرمان بیش از پیش تلاش کرده و نسل جوان را با این بزرگواران بیشتر آشنا کنیم، اظهار داشت: خانواده‌های شهداء در سخت‌ترین شرایط و با تحمل تمام مشکلات و مصائب امروز نه تنها الگو و اسوه ایثار و از خود گذشتگی برای ملت ایران هستند، بلکه بشریت و وجدان‌های آگاه و منصف نیز خود را مدیون این قشر هوشیار می‌دانند .

وی شهدا را مظهر ایثارگری و خانواده گرانقدرشان را نماد صبر و استقامت دانست و تصریح کرد: شهدا و خانواده آن‌ها خدمت خود را به این انقلاب و مرز و بوم انجام داده اند و به شایستگی و سربلندی از تمامی این آزمون‌ها بیرون آمده اند.

سردار طاهری بیان داشت: شهداء موجب افتخار نظام اسلامی و راه آنان، راه عزت، استقامت و ایستادگی است، مردم ایران عزت خود را مدیون شهداء هستند چرا که سرافرازی و غرور این مرز و بوم بسته به خون شهدا است و امروز افتخار ما خدمت گزاران این است که خادم ملت و خانواده شهدا هستیم چر اکه اگر شهدا نبودند، عزت و افتخاری هم وجود نداشت.

وی دیدار خدمت به خانواده شهدا را پاسداری از خون شهیدان دانست و افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا افتخاری بزرگ است.
گفتنی است، در پایان این دیدار فرمانده انتظامی استان با اهداء لوح تقدیر و هدایا از همسر این شهید والامقام تقدیرنمود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار