۲ مدیرکل استانداری آذربایجان‌غربی منصوب شدند

استاندار آذربایجان غربی طی احکامی جداگانه سرپرست دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری و سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری این استان را منصوب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان، منصور میرزایی را به عنوان سرپرست دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری استان منصوب کرد.

در حکم صادره سرپرست دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان‌غربی آمده است: جناب آقای منصور میرزایی نظر به تعهد، سوابق خدمتی و تجربیات جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ پست سازمانی به سمت سرپرست دفتر بازرسی، مدیریت و امور حقوقی استانداری آذربایجان غربی منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با در نظر گرفتن منویات رهبر معظم انقلاب و استفاده بهینه از تمامی ظرفیت‌ها در تحقق اهداف دولت مردمی و اهتمام به عدالت محوری، روحیه انقلابی، مردم داری، پاکدستی، فساد ستیزی و قانون مداری در انجام وظایف دفتر فوق، موفق و موید باشید.

همچنین استاندار آذربایجان غربی در حکمی دیگر "نیر الهامی صوفیانی" را به عنوان سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری این استان منصوب کرد.

در حکم سرپرست دفتر امور زنان و خانواده  استانداری آذربایجان غربی آمده است: نظر به تعهد و سوابق خدمتی و تجربیات سرکار عالی و به موجب این حکم به سمت سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم آمده امید است: با استعانت از خداوند متعال و با در نظر گرفتن منویات رهبر معظم انقلاب و استفاده بهینه از تمامی ظرفیت‌ها در تحقق اهداف دولت مردمی و اهتمام به عدالت محوری، روحیه انقلابی، مردم داری، پاکدستی، فساد ستیزی و قانون مداری در انجام وظایف دفتر فوق، موفق و موید باشید.

پیش از این رسول مقابلی مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان‌غربی و پریسا علیلو مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری این استان بود.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.