نگاهی به عملیات‌های امدادی و مهار آتش سوزی در اهواز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عملیات های اطفاء حریق و امداد انجام شده طی دیروز را تشریح کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز را ۱۲ مورد اعلام کرد و گفت: برخورد سمند با تنه درخت در مسیر حد فاصل پنج‌نخل به سمت میدان ملی راه یک زن مصدوم و به اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شد.

او افزود: اطفاء حریق دکل ایرانسل درون ساختمان مسکونی در درویشیه خیابان کاشف، اتاق مسجد در آخر آسفالت به علت اتصال سیم کشی برق، منزل مسکونی در کیان آباد خیابان سپید غربی به علت نشت گاز از شیلنگ اجاق گاز، ساختمان متروکه در خیابان امام شرقی و کنتور برق مسکونی در فاز یک پادادشهر خیابان مرداد غربی را از دیگر عملیات‌های انجام شده طی مدت مذکور به شمار می‌روند.

قنبری با اشاره به مهار آتش سوزی سقف کاذب یکی از بخش‌های بیمارستان گلستان به علت اتصال برق از قسمت نور مخفی در سقف کاذب بیان داشت: آتش نشانان با اعزام به کیان آباد خیابان سپید شرقی دود غلیظی که به علت حریق زباله در خیابان پشتی از طریق تهویه سرویس بهداشتی وارد ساختمان مسکونی شده بود را برطرف کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین اماکن مسکونی در منطقه کیانشهر خیابان مریم ۸ و خیابان شقایق ۴ و عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع مسکونی در کیانپارس خیابان ۵ شرقی، ۳ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.