در خراسان رضوی صورت گرفت؛

امضای تفاهم‌نامه همکاری خانه خلاق نیتک با جهاد دانشگاهی با هدف استفاده از دانشجویان

تفاهم‌نامه همکاری خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک با جهاددانشگاهی خراسان رضوی با هدف استفاده از توان دانشجویان در تولید محتوای دیجیتال امضا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، تفاهم‌نامه همکاری خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک با جهاددانشگاهی خراسان رضوی با هدف جهت حمایت از استارتاپ‌ها در حوزه‌های مختلف محتوایی از طریق مشارکت در ارائه خدمات، اطلاع‌رسانی، تولید، تجاری‌سازی محصولات و دستاورد‌های استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور امضا شده است.

کمک به رشد و ارتقای سطح کیفی و کمی تولیدات دانشجویی، تسهیل استفاده دانشجویان از خدمات زیرساختی نیتک و آموزش و اشتغال آن‌ها در دپارتمان‌های تولید محتوا ازجمله ویدئو، انیمیشن و بازیسازی، همکاری در جهت اطلاع رسانی رویدادها، محصولات و دستاورد‌های واحد‌های فناور و استارت‌اپ‌های دانشجویی و حمایت از تجاری سازی محصولات و دستاورد‌های استارتاپ‌ها از جمله مهمترین مفاد این تفاهمنامه همکاری است.


بیشتر بخوانید


انجام پروژه‌های مشترک و مشارکت در قالب تولید برنامه‌های تصویری اینترنتی موضوعی و منتورینگ و مشارکت در رشد استارتاپ‌های حوزه‌های تخصصی در جهاددانشگاهی از دیگر موارد مورد توافق طرفین در قالب این تفاهمنامه است.

جهاد دانشگاهی نیز طبق مفاد این تفاهم نامه همکاری لازم در جهت اطلاع‌رسانی رویدادها، محصولات و دستاورد‌های واحد‌های فناور و استارتاپ‌ها را به عمل خواهد آورد و بسته‌های اطلاع‌رسانی و نشر خبر‌های حمایتی از استارتاپ‌ها در رسانه‌های تحت مدیریت جهاددانشگاهی را فراهم می‌کند.

حمیدرضا بحرینی مدیرعامل خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک در مراسم امضای این تفاهمنامه با اشاره به تعریف دوره‌های توانمندسازی دانشجویان در حوزه محتوای دیجیتال گفت: آموزش، کارورزی و استفاده از توان این افراد در تولید محتوا چرخه‌ای است که در مجموعه نیتک برای استفاده از توان دانشگاه برنامه ریزی شده است.

او با اشاره به برگزاری دوره‌های کاربردی در حوزه بازیسازی افزود: از تابستان امسال دو دوره بازیسازی در دپارتمان گیم نیتک برگزار شده که با بورسیه هنرجویان تلاش کرده ایم ضمن خرید خدمات آنها، زمینه اشتغال آن‌ها را در حوزه بازیسازی فراهم آوریم.

 هادی بختیاری معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: فعالیت در حوزه تولید محتوای دیجیتال از نیاز‌های امروز جامعه و بخصوص دانشگاه است و امیدواریم با امضای این تفاهمنامه زمینه استفاده از بستر‌های فراهم آمده در نیتک برای این موضوع فراهم شود.

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.