معرفی معاون فرهنگی حرم شاهچراغ (ع)

حجت‌الله طلایی معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت احمدبن موسی (ع) منصوب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، تولیت آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) در حکمی حجت‌الله طلایی را به سمت معاونت فرهنگی، اجتماعی و تبلیغات منصوب کرد.

در متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری به حجت الله طلایی آمده است که با احترام و آرزوی موفقیت، نظر به مراتب تعهد، انگیزه و تجارب ارزنده جنابعالی در عرصه مدیریت امور فرهنگی، تبلیغی و رسانه‌ای، بدین وسیله به سمت معاونت فرهنگی، اجتماعی و تبلیغات حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم (ع) منصوب می‌شوید.

با عنایت به جایگاه رفیع دینی و معنوی این حرم مطهر که به تعبیر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی «سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی» است، انتظار آن است که با استمداد از درگاه خداوندکریم و درایت و تلاش و اقدامات جهادی و بهره‌مندی از توان خالصانه نیرو‌های مومن و خادمان تلاشگری که خود را وقف خدمت به این آستان مطهر نموده‌اند، عموم زائران و مجاوران و محبان اهل بیت (ع) در سراسر کشور از انوار معنوی و برکات معرفتی اسلام ناب محمدی (ص) که از این پایگاه عظیم عرضه می‌شود به‌گونه‌ای شایسته بهره‌مند شوند.

از خدمات ارزشمند حجت‌الاسلام والمسلمین سلامی در دوره تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر کرده، توفیق روزافزون ایشان را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می‌کنیم.

همچنین عضویت در شورای سیاستگذاری احیاء امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه ها، شورای سیاستگذاری اسلامی کردن دانشگاه های اصفهان، مسئولیت واحد آموزش عقیدتی – سیاسی سپاه مقاومت شیراز و مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی بخشی از فعالیت های گذشته طلایی است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار