درگیری قاچاقچیان مسلح با مرزبانان در شرق کشور/ بیش از یک تن انواع موادمخدر کشف شد

فرمانده مرزبانی ناجا از کشف محموله بزرگ موادمخدر که قاچاقچیان قصد ورود آن را به کشور داشتند، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت ناجا، سردار احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، به سرنخ‌هايی از قصد عناصر متجاوز مسلح و قاچاقچيان موادمخدر برای ورود به خاک كشور دست يافتند و با برنامه‌ريزی دقيق عملياتی، تشديد اقدامات کنترلی را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسيرهای تردد قاچاقچيان مشخص و مرزبانان هنگ مرزی سراوان در قالب چندين تيم پوششی و عملياتی با استقرار كمين‌های هدفمند و اجرای طرح مهار منطقه مورد نظر را در كنترل خود قرار دادند و موفق شدند، محموله موادمخدر را كشف كنند.

سردار گودرزی تصریح کرد: قاچاقچيان كه قصد داشتند موادمخدر را در فرصتی مناسب وارد كشور كنند به محض مشاهده مرزبانان، اقدام به تيراندازی به سمت آنان كرده و مأموران نيز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتيک عملياتی مناسب مقابله به مثل کردند.

وی افزود: به علت حجم زياد آتش همرزمانم، قاچاقچيان تاب مقابله نداشته و پس از ساعتی درگيری مسلحانه، عرصه را بر خود تنگ ديده و با برجا گذاشتن محموله موادمخدر از محل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: در اين عمليات یک تن و ۹۰ كيلوگرم انواع موادمخدر شامل یک تن و ۴۰ كيلوگرم تریاک و ۵۰ كيلوگرم حشیش از قاچاقچيان كشف کردند.

برچسب ها: موادمخدر ، قاچاقچی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
درود
آخرین اخبار