پیشگامی رسانه‌ها در آگاه‌سازی شیوع آنفلوآنزای پرندگان

سرپرست معاونت استانداری اردبیل گفت: رسانه ها در آگاه سازی شیوع بیماری آنفلوآنزای حاد پرندگان پیشگام شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا قاسمیان، سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل در نشست ستاد آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در اردبیل بر ضرورت پیشگیری از بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان پیش از وقوع آن تاکید و گفت: لازم است قبل از بروز و وقوع بیماری‌های طیور به ویژه آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان اقدامات لازم اطلاع‌رسانی و آموزش انجام شود تا به دلیل بی‌اطلاعی هزینه‌هایی بر اقتصاد مردم وارد نشود.

او استفاده از ظرفیت فضای مجازی همراه با رسانه ملی و مکتوب را برای اطلاع‌رسانی راه‌های انتقال آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان ضروری دانست و خواستار جلب همکاری این رسانه‌ها در آگاه سازی مردم شد.

قاسمیان با اشاره به مستعد بودن روستاها و طیور روستایی برای ابتلاء به آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان، خواستار آگاه سازی روستاییان نسبت به علائم این بیماری با مشارکت بسیج، تشکل‌های مردمی و شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران شد.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع و حفظ امنیت اقتصادی، در راستای تأمین اعتبارات لازم برای اطلاع‌رسانی و آگاه سازی از سوی مدیریت و برنامه‌ریزی استان اقدام می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.