دیدار مردمی شهردار تهران با شهروندان منطقه ۱۶

شهردار تهران امروز در برنامه قرار خدمت با شهروندان منطقه ۱۶ تهران دیدار کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زاکانی شهردار تهران در سومین گام از پویش هفتگی «قرار خدمت» منطقه ۱۶ تهران را به عنوان مقصد بازدید خود انتخاب کرد.

او ابتدا سری به طرح زمین مانده مجتمع تجاری، اداری و خدماتی باغ آذری زد و بعد از گفتگو با مدیران منطقه در مسجد امیرالمومنین با مردم دیدار کرد.

شهردار تهران هر هفته در برنامه قرار خدمت از پروژه‌های منطقه و میزان وضعیت اجتماعی مردم بازدید می‌کند و در جریان امکانات و کمبود‌های مناطق قرار می‌گیرد.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در جمع خبرنگاران تاکید کرد: منطقه ۱۶ یک منطقه پر افتخار است از جنبه فداکاری، ایثار و در صحنه بودن و هم از جنبه ورزشی و افتخار آفرینی که در این حوزه صورت گرفته است و هم از جنبه تکافل اجتماعی و کار و تلاشی که مردم در این منطقه می کنند.

او افزود: اما به هر حال با همه این بزرگی ها دچار یک عقب افتادگی تاریخی جهت رسیدگی به این بخش وجود دارد و لذا این محله در منطقه ۱۶ را بازدید کردیم و با نخبگان این منطقه نشستی داشتیم. دیداری داشتیم از مجموعه های مختلفی که امروز در محله وجود دارد. از جمله آسیب های اجتماعی را بازدید کردیم و دربین معتادان متجاهر و کودکان کار حاضر شدیم. منطقه نیاز به یک بازبینی اساسی دارد. در بعد نوسازی شهری که باید در دستور کار قرار گیرد و هم در انتقال امکانات در خوزه حمل و نقل به منطقه.

زاکانی تاکید کرد: آسیب‌هایی برای در منطقه ایجاد شده. و هم درباره براندازعایی که در منطقه است آسیب های ایجاد کرده است. باید خدمت ویژه ای در جهت انتقال و ساماندهی مجدد دارد. سرانه های فضای سبز و موارد مختلف به ویژه در جوادیه و برخی از نقاط فقر این سرانه ها دیده می شود. لذا نیاز به یک خدمت ویژه دارد تا بتوانیم در این مسبرفگام برداریم


بیشتربخوانید

شهرداری ها در امنیت شهری دخیل شدند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار