دستگیری کلاهبرداران ۶۰ میلیارد ریالی موبایل در چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری ۲ کلاهبردار حرفه‌ای ۶۰ میلیارد ریالی موبایل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ علی اکبر خسروی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی شکایت ۴ نفر از شهروندان شهرستان چالوس مبنی بر کلاهبرداری از آنان، موضوع بطور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: این افراد طعمه‌های خود را از بین کسانی که گوشی‌های گران قیمت خود از نوع آیفون و اپل را جهت فروش در سایت دیوار و شیپور به فروش می‌رساندند، انتخاب و با مالکان این گوشی‌ها تماس و قرار ملاقات می‌گذاشتند و با نصب نرم افزار همراه بانک، رسید فیک واریز وجه به جهت خرید گوشی به فروشنده نشان می‌دادند که وجه به حساب واریز شد.

سرهنگ خسروی با اشاره به مالباخته با پس ازبررسی حساب خود متوجه می‌شد هیچ وجهی به حسابش واریز نشده و مورد کلاهبرداری قرار گرفت، گفت، این کلاهبرداران اقدام به اوراق کردن قطعات گوشی می‌کردند و بطور جداگانه به فروش می‌رساندند.

او از دستگیری متهمان با هماهنگی قضائی خبر داد و افزود: با بررسی‌های اولیه و لوکیشن‌های نصب شده مشخص شد این کلاهبرداران در سراسر کشور اقدام به سرقت گوشی‌های گران قیمت مردم می‌کردند که براساس برآورد‌ها بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در سراسر کشور انجام دادند.

فرمانده انتظامی چالوس با اشاره به اینکه متهمان اهل یکی از استان‌های غربی کشور هستند و یکی از متهمان دارای ۶۸ فقره پرونده رسیدگی شده مختومه و همچنین ۸ فقره پرونده جاری در سامانه قوه قضائیه دارد، گفت: در بازدید از خودروی آنان چندین گوشی تلفن همراه و بیش از ۶۰ قاب موبایل کشف شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار