برگرداندن کیف پول و مدارک گمشده به همت راننده سرویس مشهدی

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: به همت راننده سرویس و یکی از فرماندهان مرزبانی خراسان رضوی کیف پول و مدارک بانکی گم شده از یک شهروند مشهدی به صاحبش برگردانده شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار مجید شجاع فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت : راننده سرویس کارکنان مرزبانی در حال عزیمت به محل کار کیف حاوی مدارک بانکی را مشاهده می‌کند و آنرا به ستاد مرزبانی تحویل می‌دهد.

او افزود: سرگرد بیهقی از فرماندهان مرزبانی نیز به محض دریافت کیف که حاوی وجه نقد میلیونی و تعداد زیادی کارت بانکی و سایر مدارک شناسایی شامل: کارت‌های ملی، پایان خدمت و اسناد رسمی بود برای شناسایی صاحبش اقدام می‌کند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی ادامه داد: با پیگیری‌های مستمرصاحب کیف پول شناسایی شد و به او  از پیدا شدن کیف و مدارک مفقود شده اش اطلاع داده می‌شود.

سردار شجاع ادامه داد: با دعوت از این شهروند به ستاد مرزبانی راننده سرویس کیف حاوی مدارک شناسایی و بانکی و وجه نقد موجود در آن به صاحبش تحویل می‌دهد.

او تصریح کرد: بی شک برای ارج نهادن به این عمل خداپسندانه و الگوسازی رفتار‌های شایسته اینچنینی از این امانت داران قدردانی می‌شود.

انتهای پیام//م.م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.