تلاش دختران جهادگر فیروزآبادی برای کاشتن بذر امید در دل نا امیدان

گروه جهادی فعال شهیدان بهزادی و بهروزی حدود ۱۰سال است که در شهرستان فیروزآباد مشغول به فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و آموزشی هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فرقی نمی کند که در کدام گروه سنی و یا از کدام ایل و تبار باشی، اگر دغدغه مردم را داشتن و برای راحتی و رفاه همنوع خود تلاش کردن هدف اصلی تو باشد، نگاه خدا به سمتت می رود و تمام تلاش هایت به ثمر می نشیند.

جوانانی در سراسر کشورمان هستند که همه تلاش خود را به کار گرفته تا مردم سرزمینشان از لحاظ اقتصادی، فرهنگی و آموزشی  از دیگران جا نمانند و رشد و پیشرفت کنند.

در شهرستان فیروزآباد بسیجی خواهر پایگاه بنت الهدی در قالب گروه های جهادی شهیدان بهزادی و بهروزی تمام نیروی خود را به کار گرفته اند تا بتوانند رنگ فقر، بی فرهنگی و بی سوادی را از بین ببرند.

فعالیت این گروه جهادی در زمینه های گوناگون اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و آموزشی است، به یاری محرومان در هر گوشه و کناری می رسند تا گردی از چهره مظلومی بزدایند.

تلاش دختران جهادگر فیروزآبادی برای کاشتن بذر امید در دل نا امیدان

حوا بهزادی مسئول گروه جهادی شهرستان فیروز آباد گفت: این گروه از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را  رسمی آغاز کرد و در سال ۱۳۹۸ به صورت یک گروه جهادی به ثبت رسید.

او بیان کرد: گروه جهادی شهیدان بهزادی و بهروزی از ابتدای فعالیت تا کنون در قالب بسته های کمک معیشتی، دارویی و حمایتی را با هزینه ای افزون بر ۸۰میلیون تومان به نیازمندان کمک کرده است.

بهزادی تصریح کرد: فعالیت این گروه در زمینه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و آموزشی بوده که مهم ترین آن تهیه بسته های کمک معیشتی حداقل سه بار در سال به خانواده های نیازمند و محروم، تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان کم بضاعت و بی بضاعت و همچنین تهیه چادر برای ترویج حجاب در سطح شهرستان است.

او ادامه داد: از دیگر فعالیت های این گروه شناسایی معتادین در سطح شهر و معرفی آن ها به مراکز مربوطه برای ترک اعتیاد و هم چنین شناسایی زنان بی سرپرست و بد سرپرست، خانواده های کم درآمد و ضعیف و کمک به آن ها بوده است.

مسئول گروه جهادی شهرستان فیروزآباد افزود: این گروه فعالیت های دیگری مانند تشویق جوانان به رعایت اصول اجتماعی و دینی و برگزاری کلاس های نقاشی، خیاطی و حفظ قرآن در مساجد و برگزاری اردوهای فرهنگی انجام داده است.

او اضافه کرد: این گروه جهادی در موالید ائمه(ع) و هم در مراسم عزاداری ائمه معصومین(ع) در تمام ایام سال برنامه های متنوعی داشته است.

بهزادی اظهار کرد: امسال این پایگاه در جشنواره مالک اشتر در سطح شهرستان فیروزآباد اول شده و تمام تلاش ما این است که بتوانیم جوانان را از نظر فرهنگ اصیل دینی به بالاترین درجه برسانیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/ت

 

برچسب ها: گروه جهادی ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.