رئیس پلیس پیشگیری ناجا با خانواده ۲ شهید و جانباز در آبادان دیدار کرد

معصوم بیگی با ۲ خاتواده شهید و جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس دیدار کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سردارسرتیپ "مهدی معصوم بیگی"رئیس پلیس پیشگیری ناجا دررسفرش به آبادان از خانواده شهید دفاع مقدس "محمد رضا جلیلیان" و جانباز دوران جنگ تحمیلی "ابراهیم دارم" دیدار و دلجویی کردند.

سردار معصوم بیگی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهداء به ویژه شهدای دوران دفاع مقدس، بیان کرد: امنیت و آرامش امروز مدیون مجاهدت و ایثار رزمندگانی است که اقتدار و حقانیت ایران اسلامی را در دوران دفاع مقدس به جهانیان و استکبار جهانی ثابت کردند‌.

او با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری شهادت را مرگ تاجرانه انسان خواند و اهمیت تکریم خانواده شهدا و جانبازان از دیدگاه رهبری را یادآور شد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: شهدایی که به تاسی از امام حسین (ع) زندگی خود را فدای امنیت ایران کردند، حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و وظیفه داریم با پیروی از آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر و با دلجویی از خانواده معظم شهدا و جانبازان این افتخار آفرینی‌ها را بیش از پیش به گوش جهانیان برسانیم.

او همچنین به صبر و استقامت مادران و همسران شهدا و جانبازان تاکید و ارج نهادن جایگاه آنها را یک ضرورت دانست.

شهید "محمد رضا جلیلیان" از شهدای آبادانی در سال ۱۳۶۷ به عنوان سرباز ژاندارمری و "ابراهیم دارم" جانباز جنگ تحمیلی فرزند سلطان متولد۱۳۴۰ ساکن آبادان از نیروهای کمیته سابق؛ به ترتیب به درجه رفیع شهادت و جانبازی نائل شدند.

در دیدار این هیئت به درخواست های این ۲ خانواده رسیدگی و در پایان با اهدای لوح و هدایا از آنان تجلیل شد.

انتهای پیام/ ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.