قزوین میزبان دو طرح ملی درحوزه جوانان

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: طرح‌های ملی کارگاه توانمند سازی مدیران و مشاوران مراکز مشاوره ازدواج و کارگاه ملی شبکه سلامت اجتماعی کشور در حوزه جوانان با دبیری و میزبانی استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان از برگزاری دو رویداد مهم و تاثیرگذار در حوزه جوانان در قزوین خبر داد و گفت: اولین رویداد برگزاری کار گاه سراسری و ملی توانمند سازی مدیران و مشاوران کلیه مراکز مشاوره پیش از ازدواج سراسر کشور و همچنین سازمان‌های مردم نهاد فعال در این حوزه خواهد بود.

علایی مقدم افزود: برگزاری این دوره می‌تواند منجر به افزایش ازدواج آگاهانه و پایدار و فرزندآوری، همچنین کاهش نرخ طلاق در سطح کشور و استان شود.

وی اضافه کرد: این کارگاه سه روزه از ۲۳ آبان ماه با حضور مدیران وزارتی و اساتید خبره کشور به صورت مجازی و حضوری دراستان قزوین برگزار می‌شود.

علایی مقدم افزود: در رویداد دوم با کارگاه دانش افزایی ملی و سراسری شبکه سلامت اجتماعی در سطح کشور با دبیری و میزبانی قزوین و با حضور وزیر ورزش و جوانان در خدمت نمایندگان ۳۰ استان کشور خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین یادآورشد: از این شبکه سراسری با هدف دانش افزایی و ارتقای شاخص‌های هنجار‌های اجتماعی با دبیری و استقرار دبیرخانه کشوری آن در قزوین بهره برداری خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.