تجلیل از خیرین مدرسه ساز استان مرکزی

در جشنواره خیرین مدرسه ساز استان مرکزی از تعدادی از خیرین تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در بیست و سومین جشنواره خیران مدرسه ساز استان مرکزی از ۵۰ خیر مدرسه ساز استان تجلیل شد.

مخلص الائمه، استاندار مرکزی در این مراسم گفت:خیران مدرسه ساز از ظرفیت‌های ارزشمند استان مرکزی و کشور هستند.

مخلص الائمه افزود: استانداری با بهره گیری از ظرفیت‌های مالی قانونی و سایر ظرفیت‌های غیر مالی بر اساس قانون از آمادگی کامل برای حمایت از خیران مدرسه ساز برخوردار است.

محمدی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی هم گفت: ۱۱ هزار و ۹۲۰ متر مربع فضای آموزشی نیمه نخست امسال در قالب ۱۷ طرح عمرانی از سوی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی تکمیل و به اداره کل آموزش و پرورش تحویل شد.

محمدی افزود: از دیگر برنامه‌های این اداره کل در نیمه دوم امسال هم برنامه تکمیل تجهیز ۱۴ هزار و ۹۷۷ مترمربع فضا‌های آموزشی در قالب ۱۸ طرح با ۱۱۱ کلاس درس است.

او اضافه کرد: امسال شمار طرح‌های تحویل شده آموزشی استان مرکزی نسبت به سال گذشته ۴۵ درصد رشد دارد و امسال روند پیشبرد عملیات اجرایی طرح‌های آموزشی استان هر ۱۰ روز یک طرح و هر هفته حدود چهار کلاس درس و هر روز ۷۴ متر مربع است.

حسین آبادی مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی هم گفت: خیران مدرسه ساز با انجام این کار خیر در راستای توسعه فضا‌های آموزشی در کنار آموزش و پرورش گام موثری در استان برداشته اند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.