معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شمال استان کرمان:

جاده‌های کرمان باز و تردد در آن‌ها در جریان است/ بارندگی به ۲ هزار و ۵۰۰ راه روستایی در کرمان خسارت زد

عراقی زاده با بیان اینکه همه جاده‌های شمال استان کرمان باز هستند، گفت: بارندگی روز‌های اخیر به ۲ هزار و ۵۰۰ راه روستایی خاکی خسارت جزئی وارد کرد.

احسان عراقی زاده، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شمال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به بارندگی‌های اخیر در شمال استان کرمان گفت: بارش‌ها امروز در مرکز استان نیز ادامه دارد؛  اما جاده‌های شمال استان کرمان باز و تردد در آن‌ها در جریان است.

او با اشاره به اینکه هم اکنون ۴۵۰ نیروی راهداری در شمال استان کرمان داریم، افزود: ۴۵ تیم راهداری راه اندازی کرده ایم که این تیم ها عملیات برف روبی، شن ریزی و نمک پاشی در جاده‌های استان را انجام می‌دهند.

عراقی زاده با ببان اینکه در  شمال استان کرمان ۹ هزار و۵۰۰ کیلومتر جاده وجود دارد، بیان داشت: ۲۲ گردنه برفگیر در سطح استان داریم و هم اکنون نیرو‌های راهداری، عملیات شن ریزی، برف روبی و نمک پاشی را در این محورها  انجام می‌دهند.

او تصریح کرد:طی ۲۴ ساعت گذشته تمام گردنه‌های استان کرمان، شاهد ریزش برف خفیف بوده اند که هم اکنون همه این گردنه‌ها باز و تردد  در آن ها روان است.

عراقی زاده گفت: بارندگی روز‌های اخیر به ۲ هزار و ۵۰۰ راه روستایی خاکی  شمال استان کرمان خسارت کمی وارد کرد  که نیاز به اصلاح و ترمیم دارند.

او با اشاره به اینکه طی پارسال در استان کرمان بارندگی‌ها و سیل‌ها، خسارت زیادی به راه‌ها و پل‌ها وارد کرد، بیان داشت: امسال همه پل‌ها ترمیم و اصلاح شدند که خوشبختانه تاکنون هیچ گونه خسارتی به ابنیه فنی وارد نشده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان به رانندگان توصیه کرد: از نزدیکی به مسیل‌ها و نقاط عبور آب خودداری و سرعت مطمئنه را در بارندگی اول پاییزی رعایت کنند.

 او تصریح کرد: مردم می توانند با شماره گیری تلفن گویای ۱۴۱  آخرین وضعیت راه‌های کشور را به صورت گویا و یا به صورت نمابر دریافت کنند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.