اجرای پویش من نیز آزمایش اچ. آی. وی می‌دهم در بام ایران

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، از اجرای پویش من نیز آزمایش اچ. آی. وی می‌دهم در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احمد رئیسی مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار داشت: هر سال اول دسامبر به نام روز جهانی ایدز نامگذاری شده و شعار امسال با عنوان اجازه نمی‌دهیم کرونا برنامه مراقبت اچ. آی. وی را تحت تاثیر قرار دهد تعیین شده است.

او افزود: اگرچه زمانی که کشور‌ها به صورت خستگی ناپذیر درگیر پاسخ دهی به بیماری کووید۱۹ است و سایر خدمات ضروری سلامت از جمله پیشگیری و تشخیص اچ. آی. وی تحت تاثیر قرار گرفته، ولی کارزار‌ها یا پویش‌های روز جهانی ایدز به منظور حمایت بیشتر از افزایش تاب آوری سازمانی مراکز ارائه خدمت به بیماران مبتلا به اچ. آی. وی در حال فعالیت بوده است.


بیشتر بخوانید


رئیسی اضافه کرد: در این خصوص پویشی به مدت یک‌ماه از ۲۰ آبان ماه تا ۲۰ آذر ماه ۱۴۰۰ تحت عنوان من نیز آزمایش اچ. آی. وی را انجام می‌دهم مد نظر قرار گرفته است.

او اظهار داشت: این پویش با هدف بیماریابی، کاهش انگ، تبعیض و دسترسی همگانی به آموزش و تشخیص اچ. آی. وی اجرا خواهد شد.

رئیسی ادامه داد: علاوه بر کلینیک های رفتاری و مشاوره شهرکرد و لردگان در هر شهرستان حداقل یک پایگاه جدید برای دسترسی راحت‌تر داوطلبان به تست تشخیص اچ. آی. وی راه اندازی خواهد شد که شهروندان بتوانند خدمات مشاوره و آزمایش را انجام دهند.

انتهای‌پیام‌/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.