فرماندار سبزوار:

کارآفرینی باید توام با نیازسنجی بازار باشد

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: کارآفرینی یک کار چندجانبه دقیق علمی و اجرایی به منظور رفع نیاز‌های جامعه است که باید توام با خلاقیت و نیازسنجی بازار صورت گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدمجتبی علوی‌مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت گفت: کارآفرینی استفاده از فرصت‌های به دست آمده و شناسایی ظرفیت‌ها است که می‌تواند با حرکت هوشمندانه و آگاهانه در ادامه مسیر موفق باشد.

او با اشاره به اهمیت شیوه‌های نوآوری در حوزه کارآفرینی افزود: کارآفرین موفق باید ابتکار عمل، خلاقیت و قدرت اراده در خلق یک ایده جدید داشته باشد و با تشخیص درست نیاز‌های جامعه به موفقیت دست یابد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار با اشاره به حمایت از کارآفرینان، ادامه داد: البته ایده بدون توان اقتصادی موفق نخواهد بود و لذا باید با جذب سرمایه گذار در مسیر پرورش و رشد ایده‌ها حرکت کرد.

علوی مقدم بیان کرد: در کنار نظم و انضباط، اعتماد به نفس و قدرت رهبری از لازمه‌های کارآفرینی است و برای اینکه یک کارآفرین بتواند ایده خود را به جامعه معرفی کند، باید بر فنون مذاکره نیز تسلط داشته باشد.

او تصریح کرد: همزمان با هفته جهانی کارآفرینی، رویداد‌های کارآفرینی در شهرستان سبزوار برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام//م.ج

برچسب ها: کارافرینی ، نیازسنجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار