جانشین انتظامی استان ایلام:

اعتماد مردم به پلیس یکی از بزرگترین سرمایه های نیروی انتظامی است

سرهنگ نجفی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت: اعتماد مردم به پلیس یکی از بزرگترین سرمایه های نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ حسین نجفی،جانشین انتظامی استان ایلام در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر اظهار داشت: خدمت به مردم و خانواده شهدا افتخار بزرگی است که نصیب کارکنان نیروی انتظامی شده است و ما در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی جامعه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

او افزود: یکی از راهبردهای نیروی انتظامی پیشبرد اهداف انتظامی امنیتی با استفاده از اعتماد و همراهی های خوب مردمی در سایه تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: اعتماد مردم به پلیس یکی از بزرگترین سرمایه های نیروی انتظامی است و پلیس شهرستان دره شهر با پشتوانه های مردمی و همراهی مسئولان اقدامات قابل قبولی در طول سال انجام داده است.

او تصریح کرد: کارکنان انتظامی شهرستان دره شهر با تلاش های وصف ناپذیر و همکاری های خوب مردمی موفق به کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله کاهش ۶ درصدی سرقت ها ، افزایش ۱۳ درصدی کشفیات سرقت، افزایش ۱۳ درصدی کشفیات مواد مخدر و غیره شده است.

سرهنگ نجفی گفت: نیروی انتظامی نیرویی برخاسته از مردم است و خادمان مردم در این نیرو در پاسخ به اعتماد خوب مردمی و در جهت تامین امنیت آرامش جامعه تا پای جان تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.