کودکان مهابادی کرونا را به تصویر کشیدند

شماری از کودکان و نونهالان مهابادی در قالب برپایی نمایشگاهی، آثار نقاشی خود را با موضوع "مقابله با کرونا" به تصویر کشیدند.

سیامند جوانبخت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: نمایشگاهی با موضوع "مقابله با کرونا" که در تالار وحدت شهرداری مهاباد برپا شده، کودکان و نوجوانان شرکت کننده با خلق ۲۵۰ اثر نقاشی پیام‌هایی مختلفی را با موضوع رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به نمایش گذاشته اند.

جوانبخت افزود: در این نمایشگاه ۵۰ کودک و نونهال رده سنی پنج تا ۱۲ سال با به تصویر کشیدن موضوع‌هایی مانند شیوه نامه‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و همچنین اهمیت واکسیناسیون، شهروندان را برای مقابله بهتر با این ویروس تشویق کرده اند.

وی اضافه کرد: استفاده از هنر نقاشی و تفریح کودکانه می‌تواند یکی از عوامل شناخت کودکان با ویروس کرونا و چگونگی مقابله با این بیماری باشد تا فرهنگ سازی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای سلامتی خود و جامعه از سن کودکی انجام گیرد.

جوانبخت اذعان کرد: این نمایشگاه تا ۲۲ آبان ماه جاری برای بازدید عموم برپا بوده و علاقه مندان می‌توانند هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به نگارخانه تالار وحدت شهرداری مهاباد مراجعه کنند.

انتهای پیام / س خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.