پخش برنامه کارویا از چند روز آینده از شبکه یک سیما/ حضور سرمایه‌های مردمی در برنامه تلویزیونی

رئیس هیئت مدیره صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: برنامه تلویزیونی کارویا از چند روز آینده از شبکه یک سیما پخش شده و سرمایه گذاری مردم در آن دخیل خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علی وحدت رئیس هیئت مدیره صندوق نوآوری و شکوفایی در نشست خبری رونمایی از برنامه تلویزیونی کارویا اظهار کرد: برنامه تلویزیونی کارویا از چند روز آینده از شبکه یک سیما پخش خواهد شد که بر اساس آن ۲۰ شرکت فناورانه حضور پیدا خواهند کرد و ایده خود را ارائه می‌دهند.

او افزود: پیش از این نیز برنامه‌های اینچنینی از شبکه‌های تلویزیونی پخش شده، اما تفاوت کارویا این است که سرمایه گذاری‌های در این برنامه دخیل است.

رئیس هیئت مدیره صندوق نوآوری و شکوفایی بیان کرد: به این طریق که مردم ایده شرکت‌های فناورانه را مشاهده می‌کنند و در صورت تمایل می‌توانند در مسیر رشد این شرکت سرمایه گذاری کنند.

وحدت ادامه داد: پیش بینی می‌شود که اکثر این سرمایه گذاری‌ها به سود برسند و سود سرمایه‌ها در زمان از پیش تعیین شده به حساب سرمایه گذار واریز می‌شود.

او تصریح کرد:، اما در صورتی که یک شرکت با شکست مواجه شد و نتوانست به سود برسد، اصل پول به حساب شخص از سوی صندوق نوآوری واریز خواهد شد یعنی صندوق نوآوری اصل پول مردمی را تضمین می‌کند.

رئیس هیئت مدیره صندوق نوآوری و شکوفایی ابراز کرد: برای پایه ریزی و اجرایی کردن این بستر، سازمان صدا و سیما و شرکت فرابورس همکاری‌های بسیار خوبی با صندوق داشتند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار