قیمت میوه‌های پاییزی در بازار کرمانشاه چگونه است؟

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه،گفت : قیمت میوه‌های پاییزی در بازار کرمانشاه نسبت به پارسال به طور میانگین ۲۰ تا ۲۵ درصد ارزانتر شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عیسی حاج‌علیانی رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه با اشاره به وفور میوه‌های پاییزی در بازار کرمانشاه نسبت به سال‌های گذشته، گفت : امسال انواع میوه در بازار بسیار زیاد است و همین امر باعث شده قیمت‌ها نسبت به پارسال پایین‌تر باشد.

او قیمت کنونی میوه در بازار را نسبت به سایر اقلام منصفانه دانست و گفت : با این وجود باز هم مردم خرید چندانی ندارند و این امر هم ناشی از قدرت خرید پایین آن‌ها است.

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه افزود: البته به دلیل خشکسالی‌های امسال، مقداری کیفیت میوه‌ها کم شده که این امر بر کاهش فروش آن‌ها بی تاثیر نیست.

حاج علیانی قیمت کنونی هر کیلو انار در میدان بار کرمانشاه را هفت تا ۱۲ هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد: قیمت نارنگی نیز در محدوده قیمت شش تا ۱۲ هزار تومان است.

او از قیمت بسیار پایین سیب در بازار هم یاد کرد و گفت: قیمت هر کیلو سیب در میدان بار از دو هزار تومان شروع می‌شود و تا حدودی ۱۰ هزار تومان بالا می‌رود.

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه از ورود پرتقال به بازار هم خبر داد و قیمت کنونی آن را در میدان بار هشت تا ۱۲ هزار تومان اعلام کرد و افزود: قیمت هر کیلو خرمالو در محدوده ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.