مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان:

۲۰ کیلومتر بزرگراه در مسیر ایرانشهر - خاش امسال افتتاح می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ٢٠ کیلومتر بزرگراه در مسیر ایرانشهر - خاش با اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومان همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حمزه امیریان مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان در جریان بازدید از روند اجرای پروژه احداث باند دوم مسیر ایرانشهر- خاش  اظهارداشت: برای روان‌سازی ترافیک حاصل از ترانزیت کالا، ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات تکمیل باند دوم این مسیر از اولویت‌های اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان است.

وی بیان کرد: ۶۵ کیلومتر از باند دوم مسیر ایرانشهر _ خاش در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان قرار دارد که ٢٠ کیلومتر آن در بهمن ماه سال گذشته افتتاح شده و ٢٠ کیلومتر دیگر که عملیات آسفالت آن آغاز شده در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه تسریع در احداث راه‌های استاندارد و بزرگراه‌ها نقش بسیار مهمی برای رشد، شکوفایی و رونق اقتصادی منطقه دارد، افزود: ٢۵ کیلومتر باقی‌مانده این پروژه ۴٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار