تربت جام میزبان تور علمی کشوری تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات کشاورزی

همایش تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات کشاورزی با حضور بیش از ۱۴۰ نفر از بهترین متخصصان و تولیدکنندگان محصولات کشاورزی و برترین صادرکنندگان کشور به مدت دو روز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علیرضا عرفانی مدیر جهاد کشاورزی تربت جام گفت: توجه به ارزش زنجیره تولید، کاشت قراردادی و تأمین نیاز بازار‌های هدف از مهمترین اهداف پایداری اشتغال و بهره وری در بخش کشاورزی است.

 او افزود: بهترین روش برای تغییر اجرای الگوی کشت استفاده از ظرفیت تشکل ها، برگزاری و اردو‌های علمی ترویجی، استفاده از بهترین‌ها و برترین‌ها در حوزه‌های تولید و بازگویی از سوی فعالان این حوزه، تاثیرپذیری قابل توجه‌ای دارد.

مدیر جهاد کشاورزی تربت جام ادامه داد: در شرایط تحریم ظالمانه، تنها فعالیتی که موجب دور زدن تحریم‌ها شد، خود اتکایی و تولید محصولات کشاورزی است که موجب ارزآوری به میهن عزیزمان گردیده است.

شهرستان تربت جام با ۴۵ هزار هکتار سطح زیر کشت برترین قطب تولید محصولات زراعی، باغی و دامی در استان خراسان رضوی است.

در همایش تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات کشاورزی  ضمن بازدید از استعداد‌های بخش کشاورزی و دامی شهرستان و ارتباط چهره به چهره با کشاورزان پتانسیل تولیدی شهرستان مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/س، ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار