توقیف ۵ فروند شناور در بوشهر/ کشف بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال کالای قاچاق

فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: هفته گذشته بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان کشف شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ یدالله شرفی فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: ماموران ما موفق شدند در هفته گذشته با توقیف ۵ فروند شناور در آب‌های استان، حدود ۴۰ هزار لیتر سوخت، ۴۲ هزار عدد لوازم جانبی تلفن همراه، ۴ هزار ثوب پوشاک، ۱۴۱ هزار عدد نوشت‌افزار، ۵۶ کیسه معادل ۵ کیلوگرم پودر صنعتی، ۲۱ هزار بسته کاپوچینو، ۴ هزار قلم لوازم آرایشی، ۷۰۰ جفت کفش، ۶ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا، ۲۴ هزار متر طناب کوهنوردی و صد‌ها قلم کالای قاچاق به ارزش ۱۸۱ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال کشف و ضبط کنند.

او با اشاره به دستگیری ۱۵ قاچاقچی در این زمینه، افزود: مبارزه با قاچاق کالا همیشه در صدر اولویت‌های مرزبانی قرار داشته است و با توجه به شعار امسال با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها»، نیروی انتظامی و مرزبانی تدابیر ویژه‌ای برای پشتیبانی بیشتر از تولیدکنندگان داخلی در نظر گرفته و تلاش‌های خود در این حوزه را مضاعف کرده‌اند.


بیشتر بخوانید


فرمانده مرزبانی استان بوشهر عنوان کرد: در تلاش هستیم که با خدمت شبانه‌روزی مرزبانان مستقر در استان، امنیت را برای مردم به‌ویژه  مرزنشینان ایجاد کنیم.

شرفی با قدردانی از همکاری مرزنشینان، تاکید کرد: پیشرفت اقتصادی کشور با جلوگیری از ورود کالای قاچاق و حمایت مردم از کالای ایرانی محقق خواهد شد.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: قاچاق ، مرزبانی ، دریابانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.