ریزش کوه در چم‌کاکا خسارت جانی نداشت

بخشدار زاینده‌رود گفت: ریزش کوه در روستای چم‌کاکا خسارت جانی به همراه نداشت.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سجاد کریمی‌کیا بخشدار زاینده‌رود اظهار داشت: عصر روز گذشته حوالی ساعت ۱۸ بر اثر بارندگی‌های اخیر ریزش کوه در قسمتی از اراضی واگذاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستای چم‌کاکا رخ داد که خسارت جانی به همراه نداشت.

کریمی کیا اضافه کرد: نکات ایمنی همچون دپوی خاک در مقابل کوه به دهیاری و شورا منتقل شده تا از بروز مجدد این حادثه در روز‌های آینده جلوگیری شود.


بیشتر بخوانید


محمودیان رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سامان اظهار داشت: به متقاضیان زمین‌هایی واگذار شد که آنان باید اقدامات لازم جهت اخذ پروانه ساخت این زمین‌ها را انجام می‌دادند و تحت نظر ناظران امر اقدام به ساخت و ساز و گود برداری می‌کردند.

او تصریح کرد: با توجه به عدم رعایت اصول فنی و مهندسی در گودبرداری در قسمت بالا دست خاک برداری انجام شده و قسمتی از کوه ریزش کرد که در حال حاضر نیز مشاور ذیصلاح استقرار پیدا کرده  و در حال انجام مطالعات مورد نیاز هست و در صورت تشخیص مشاور و نیاز به جا به جایی با توجه به الحاق زمین در قسمت امن روستا به طرح هادی و پس از انجام تملک زمین از اداره کل منابع طبیعی و انجام تفکیک این روند انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار