نظارت بر بازار تشدید شد / سودجویان سفره‌ی خود را جای دیگر پهن کنند

استاندار البرز گفت: به دنبال ایجاد برخورد قهری با اصناف نیستیم و نظارت بر بازار نیز مردم محور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شهبازی، استاندار البرز در جلسه ستاد تنظیم بازار این استان که روز یکشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: دولت سیزدهم از ابتدای فعالیت خود سلامت و تنظیم بازار را به جهت شرایط موجود مورد تاکید و پیگیری ویژه قرار داد.

 استاندار البرز افزود: بر اساس ماموریت‌های محوله از طرف دولت اهداف و برنامه‌های ابلاغی با اهتمام و توجه ویژه‌ای در این استان دنبال می‌شود.

شهبازی گفت:اکنون نیز با توجه به ماموریت ویژه‌ای که از سوی دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد برای ایجاد آرامش و نظارت و کنترل بیشتر بر بازار با تشکیل جلسه تنظیم بازار وارد عمل شدیم.

او افزود: این جلسه به صورت هفتگی به ریاست استانداران و با حضور مدیران و روسای ۱۶ دستگاه در استان‌ها در سراسر کشور برگزار می‌شود.

استاندار البرز گفت: این جلسات باید مصوبات ملموس و عملیاتی دنبال شود و روند تحقق آن زیر ذره بین دستگاه‌های نظارتی باشد.

شهبازی افزود: به لحاظ تامین کالا‌های ضروری در این استان هیچ گونه مشکلی نداریم و کالا‌های استراتژیک در این استان به اندازه کافی موجود است.

او گفت: اصناف این استان در شرایط شیوع کرونا بسیار همراه بوده اند از این رو همواره با سیاست‌های تنظیم بازار نیز همکاری لازم را داشته اند.

استاندار البرز گفت: به دنبال ایجاد برخورد قهری با اصناف نیستیم و نظارت بر بازار نیز مردم محور است و در مجموع درصدد کسب رضایتمندی مردم هستیم.

شهبازی افزود: روند تحقق مصوبات تنظیم بازار زیر نظر دستگاه‌های نظارتی است و امید است که همچنان شاهد همراهی لازم از سوی مردم و اصناف باشیم.

او گفت: واکسیناسیون در کشور با سرعت بالایی در حال انجام است و البرز نیز در این روند با تمام قوا در میدان است و در خصوص تامین واکسن نیز در کشور و البرز هیچ گونه کمبودی وجود ندارد.

انتهای پیام / ر .ن

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.