تشکیل بیش از ۳۷۰ پرونده تخلف در استان قزوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از تشکیل بیش از ۳۷۰ پرونده تخلف در طرح تحول سازمان تعزیرات و حمایت از حقوق مصرف کنندگان خبر داد.

هوشنگ محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، گفت: از زمان آغاز اجرای طرح تحول سازمان تعزیرات و حمایت از حقوق مصرف کنندگان در مهر ماه تا کنون بیش از ۳۷۰ پرونده تخلف تشکیل شده است و رسیدگی‌ها در کمترین زمان ممکن صورت می‌گیرد.

وی افزود: همچنین دیروز در این طرح پس از بررسی محتوا و مجموعه فعالیت‌های انبار محصولات الکترونیکی در قزوین به دلیل فعالیت مشکوک به قاچاق، این انبار پلمب شد.

وی اظهار داشت: در جریان بازدید از یک کشتارگاه هم برای این مجموعه به علت درج نکردن قیمت مصرف کننده، پرونده تخلف تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: در هفته جاری همچنین به یکی از واحد‌های تولیدی استان برای عرضه محصولات با نرخ مصوب تذکر قانونی و مهلت داده شد تا به منظور رفع ناهماهنگی‌ها با دستگاه‌های ذیصلاح اقدام کند.

محمدی اظهار داشت: بازدید از واحد‌های تولیدی و تشدید بازرسی از بازار و مراکز عرضه در راستای طرح تحول سازمان تعزیرات حکومتی انجام می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین یادآور شد: این طرح با هدف رعایت حقوق مصرف کنندگان و سهولت دسترسی مردم به تامین کالا‌های اساسی و پرمصرف با نرخ‌های مصوب دنبال و پیگیری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.