اعزام تیم دو و میدانی کرمانشاه به مسابقات قهرمانی کشور/قهرمانی دختر کرمانشاه در رقابت‌های تور ایرانی

رئیس هیات جانبازان و معلولان استان کرمانشاه از اعزام تیم دو و میدانی استان به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، پرنیان رئیس هیات جانبازان و معلولان استان کرمانشاه با بیان اینکه از استان کرمانشاه دو تیم بانوان و آقایان با ۱۲ نفر ورزشکار به مسابقات اعزام می‌شوند، گفت : رقابت‌های دو ومیدانی قهرمانی کشور از ۲۲ تا ۲۶ آبان به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه ۳۰۰ نفر در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند، گفت : ورزشکارانی که رکورد‌های برتر را ثبت کنند به رقابت‌های آسیایی چین اعزام می‌شوند.

پرنیان افزود: با توجه به آمادگی بالای تیم دو و میدانی استان کرمانشاه، شانس کسب مدال در این رقابت‌ها را داریم.

دختر کرمانشاهی در رقابت‌های تور ایرانی هوپس دختران کشور قهرمان شد

نایب رئیس هیات تنیس روی میز کرمانشاه از قهرمانی دختر کرمانشاه در رقابت‌های تور ایرانی هوپس دختران کشور خبرداد.

طاهره جعفری وفا ب ااشاره به میزبانی کرمانشاه در برگزاری مرحله گروهی رقابت‌های تور ایرانی تنیس روی میز هوپس دختران کشور، گفت: این رقابت‌ها که از ۱۲ آبان آغاز شده بود، پس از سه روز رقابت حریفان در خانه پینگ پنگ کرمانشاه به کار خود پایان داد.

او افزود: در این رقابت‌ها ۵۲ دختر شرکت کننده از ۱۷ استان کشور در رده سنی هوپس – یازده و ۱۲ سال – حضور داشتند که پنج نفر از این ورزشکاران از کرمانشاه بودند.

نایب رئیس هیات تنیس روی میز کرمانشاه افزود: وانیا یاوری، سارینا جهانشایی، رایا جواهری، نیلا خزاعی و هرانوش ایدی زاده پنج دختر پینگ پنگ باز کرمانشاهی حاضر دراین رقابت‌ها بودند.

او از قهرمانی وانیا یاوری از کرمانشاه در این رقابت‌ها خبرداد و گفت: این دختر پینگ باز کرمانشاهی در رقابت فینال با غلبه بر آرزو، ولی پور از مازندان توانست در جایگاه قهرمانی قرار گیرد.

جعفری وفا ادامه داد: پس از نایب قهرمانی ورزشکار مازندرانی، آلینا منصف از مازندران و سنا آشنایی از آذربایجان شرقی نیز در رده سوم مشترک ایستادند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.