توضیحات پلیس درخصوص سرقت مسلحانه و فوت یک زن در اهواز

فرمانده انتظامی اهواز توضیحاتی درخصوص سرقت مسلحانه و اصابت گلوله به سر یک زن در عملیات تعقیب و گریز سارق و پلیس و جان باختن او ارائه داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ محسن دالوند، فرمانده انتظامی اهواز گفت: ساعت ۱۱ صبح جمعه ۹ مهرماه امسال به دنبال اعلام وقوع یک فقره سرقت مسلحانه طلاجات از یک زن در حوزه کلانتری ۲۳ اهواز به وسیله سرنشینان یک دستگاه پژوپارس سفید رنگ با شیشه‌های دودی بلافاصله عوامل گشت انتظامی به محل اعزام شدند.

او افزود: ماموران پلیس حین بررسی صحنه و مصاحبه با مالباخته و تایید سرقت مسلحانه از طرف سرنشینان خودروی مذکور، بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مجدد یک فقره سرقت مسلحانه دیگر در منطقه مهدیس به وسیله سرنشینان پژوپارس به عوامل گشت انتظامی اعلام و بلافاصله ماموران پلیس به محل اعزام شدند که یک دستگاه پژو پارس سفید با شیشه‌های دودی که شباهت کامل با خودروی سارقان داشته را رویت و راننده خودرو به محض مشاهده گشت انتظامی با سرعت از محل متواری شد.

سرهنگ دالوند با بیان اینکه عوامل انتظامی با کشیدن آژیر اعلام هشدار مبنی بر توقف به راننده خودرو کرده و توجهی به هشدار پلیس نمی‌کند، اظهار داشت: ماموران پلیس برابر قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک تیر هوایی می‌کنند، اما راننده پژو پارس توقف نمی‌کند و بعد از تقریبا یک کیلومتر و بر اثر تیراندازی همکاران پلیس، خودرو متوقف می‌شود.

فرمانده انتظامی اهواز با بیان اینکه در بررسی بعمل آمده مشخص شد زن روی صندلی عقب که همسر راننده بوده و مورد اصابت گلوله قرار گرفته است و به بیمارستان اعزام می‌شود، تصریح کرد: فرد مذکور بعد از چند روز که در کما بود، جان خود را از دست داد و مراتب در دست بررسی است و نتیجه اقدامات متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
اگر شریک دزد بوده که ناراحتی نداره، تا باشه از این ادمهای مفسد کم بشه شاید عبرتی برای دیگران بشن و اینقدر دزدی نکنن