حسینی:امیدوارم عزیزی خادم به کسر قرارداد‌ها ورود کند

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی سرخپوشان برابر تیم گل گهر سیرجان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی برابر تیم گل گهر سیرجان اظهار کرد: بازی سختی بود و بازیکنان خیلی تلاش کردند و موقعیت‌های خوبی داشتیم و حریف را تحت فشار گذاشتیم، اما توپهایمان گل نشد و بازی مساوی شد.  

حسینی درباره اعتراض  وریا غفوری به کسر قرارداد بازیکنان از سوی سازمان لیگ اظهار کرد: صددرصد ما هم موافق نظر بازیکنان و مربیان هستیم. من نمی‌دانم چه قانونی گذاشتند و هیچ کس هم نمی‌تواند صحبت کند، چون بازیکنان اتحادیه و کسی را ندارند تا از آن‌ها حمایت کنند، هر کاری دلشان می‌خواهند انجام می‌دهند. برای چی از قرارداد ما کم می‌کنند؟ ما بیمه نیستیم و شرایط خوبی هم نداریم، اما متاسفانه قرار است این اتفاق رخ بدهد.  

او درباره اینکه ۵ درصد یا ۲/۵ درصد از قرارداد‌ها کسر می‌کنند، گفت: من نمی‌دانم، اما هیچ کس هم نمی‌تواند چیزی به آن‌ها بگوید. امیدوارم عزیزی خادم ورود کند و باید با  بازیکنان و مربیان صحبت کنند و این نیست هر تصمیمی که می‌گیرند باید اجرایی شود.  

حسینی درباره اینکه چرا بازیکنان اتحادیه‌ای ندارند، بیان کرد: متاسفانه همین طور است و کسی هم نمی‌آید از بازیکنان حمایت کند و هر کاری که بخواهند انجام می‌دهند. امیدوارم  عزیزی خادم و مسئولان  جدید فدراسیون فوتبال با یکدیگر مشورت و هماهنگ کنند. کسر قرارداد تصمیمی است که چند سال پیش گرفتند و قصد دارند اجرا می‌کنند.


بیشتر بخوانید


 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار