آموزش‌ پناهگیری به دانش آموزان شهرستان اردل

فرماندار شهرستان اردل گفت: پناهگیری، آشنا سازی با مکان‌های مناسب و تخلیه اضطراری هنگام زلزله به دانش آموزان دبیرستانی این شهرستان آموزش داده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمود کیانی فرماندار شهرستان اردل اظهار داشت: پناهگیری، آشنا سازی با مکان‌های مناسب و تخلیه اضطراری هنگام زلزله به دانش آموزان در دبیرستان دخترانه نجمه این شهرستان آموزش داده شد.

او افزود: این برنامه با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش، سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اردل، مسئول امداد و نجات، مسئول امور جوانان، فرمانده نیرو انتظامی و پرسنل اداره آموزش و پرورش برگزار شد.


بیشتر بخوانید


کیانی اضافه کرد: پدافند عامل و غیرعامل یکی از مهمترین عوامل بازدارنده دشمن است که در جنگ امروزی مطرح می‌شود.

او اظهار داشت: در این مانور، دانش آموزان در شرایط حادثه قرار گرفته و همین امر موجب می‌شود که شیوه رویارویی با زلزله را که از پیش با استفاده از روش‌های علمی و نتیجه بخش تدوین شده و مورد ارزیابی نیز قرار گرفته را بیاموزند.

کیانی ادامه داد: ضمن آموزش‌های پناهگیری، آشنا سازی با مکان‌های مناسب برای پناهگیری در هنگام زلزله و تخلیه اضطراری، تمرین زلزله به مناسبت هفته پدافند غیر عامل در مدرسه‌شهید بهشتی روستای بهشت آباد شهرستان اردل برگزار شد.

آموزش‌های پناهگیری به دانش آموزان شهرستان اردل

آموزش‌های پناهگیری به دانش آموزان شهرستان اردل

آموزش‌های پناهگیری به دانش آموزان شهرستان اردل

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار