رئیس شورای شهرستان کرمانشاه انتخاب شد

انتخابات هیات رئیسه شورای شهرستان کرمانشاه برگزار و «جهانشاه امیری» به عنوان رئیس این شورا انتخاب شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : در قانون شورا‌ها جایگاه ویژه‌ای برای شورای اسلامی شهرستان‌ها مشخص شده، به نحوی که این شورا‌ها عضو کمیته برنامه ریزی در توزیع بودجه و اعتبار هر شهرستان هستند.

او گفت : با انتخابات نمایندگانی از این شورا‌ها در هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شورا‌های اسلامی، این شورا‌ها نقش مهمی در حل اختلاف شورا‌های ذیربط دارند.

رنجبر افزود: شورای شهرستان‌ها به عنوان یک شورای فرادست می‌توانند با ارائه طرح‌های توسعه‌ای و عمرانی به مسئولین ذیربط، نقش مهمی در توسعه و عمران و آبادانی هر شهرستان داشته باشند.

فرماندار کرمانشاه افزود: جلب مشارکت اقشار مختلف در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای در هر روستا، شهر و شهرستان و حتی استان از دیگر وظایف مهمی است که بر عهده اعضای شورای شهرستان‌ها قرار دارد.

رنجبر با تاکید بر خودداری اعضای شورای شهرستان‌ها از فرصت سوزی، گفت: اعضا باید از هر فرصتی برای خدمت به مردم استفاده کنند و اگر همفکری و وحدت در این شورا‌ها حاکم باشد می‌توانند نقش مهمی در برنامه‌های توسعه‌ای هرشهرستان داشته باشند.

 رای گیری برای انتخاب هیات رئیسه شورای شهرستان کرمانشاه آغاز شد که در نهایت با رای ۹ عضو این شورا "جهانشاه امیری" به عنوان رئیس شورای شهرستان کرمانشاه انتخاب شد.

 اعضای این شورا، با ۹ رای "مهرداد سنجابی" را به عنوان نایب رئیس این شورا انتخاب کردند.

"یوسف عبدلی" و "رضا ملکی" هم به عنوان دو منشی و "سالار احمدزاده" به عنوان سخنگوی هیات رئیسه شورای شهرستان کرمانشاه انتخاب شدند.

 با رای اعضا "اسد همافر" و "رضا ملکی" به عنوان دو عضو شورای شهرستان کرمانشاه در هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شورا‌های اسلامی انتخاب شدند.

با رای هر ۱۰ عضو این شورا، "کامران ملکی" به عنوان نماینده این شورا در شورای اسلامی استان انتخاب شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.