مدیرعامل بنیاد تعاون ارتش:

کارکنان ارتش با طرح‌های توانمند سازی خانه‌دار می‌شوند

مدیرعامل بنیاد تعاون ارتش گفت: با اجرای طرح توانمند سازی کارکنان و در اولویت‌های بعدی طرح کوثر و اقدام ملی در تلاش هستیم تا انشاء الله همه کارکنان ارتش را در حوزه تامین مسکن حمایت کنیم.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جعفر آقایی مدیرعامل بنیاد تعاون ارتش در حاشیه مراسم کلنگ زنی پروژه ۵ هزار و دویست و هشتاد واحدی طبیعت چیتگر ارتش، گفت: مسئولان ارتش در کنار پرداختن به رسالت خطیری که در جهت تامین امنیت و دفاع از کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر عهده دارند همواره توجه جدی به ارتقای سطح معیشت کارکنان داشته و بهبود معیشت و مسکن دار کردن این عزیزان از اولویت‌های اصلی فرماندهان بوده است.

وی افزود: پروژه بزرگ چیتگر با سرعت بسیار بیشتری نسبت به گذشته در حال پیشر‌وی است و امیدوارم پروژه‌های مسکونی در موعد مقرر مورد بهره برداری قرار گرفته و موجب خرسندی و خانه دار شدن همکاران عزیز شود.

آقایی خاطرنشان کرد: اولویت اصلی بنیاد تعاون ارتش، اجرای تدابیر فرمانده کل ارتش و توجه بسیار زیاد به موضوع مسکن و معیشت کارکنان است و با همت مسئولان این بنیاد و پشتیبانی‌های ستاد ارتش در بحث تامین مسکن کارکنان جهش بسیار خوبی در حال رخ دادن است.

وی با بیان اینکه در مرحله اول سعی بر این است که پروژه‌های نیمه تمام گذشته را تکمیل و در مدت زمان مقرر تقدیم همکاران عزیز کنیم، تصریح کرد: طرح توانمند سازی کارکنان، مرحله دوم اقدامات ما است و یکی از تدابیر بسیار خوب ارتش می‌باشد که در همین راستا آئیین کلنگ زنی پروژه ۵ هزار و دویست و هشتاد واحدی طبیعت چیتگر با حضور امیر سرتیپ رضا خرم طوسی، فرمانده قرارگاه اقتصاد مقاومتی ارتش برگزار شد.

مدیرعامل بنیاد تعاون ارتش تصریح کرد: قطعا در اولویت‌های بعدی طرح کوثر و اقدام ملی که طرح‌های بزرگی در حوزه تامین مسکن کارکنان ارتش هستند به مرحله اجرا در می‌آید و در تلاشیم تا همه کارکنان ارتش را در حوزه تامین مسکن حمایت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرج نوروز پور
۲۱:۵۶ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
من نمیدانم کی یا چه وقت عضو طرح کوثر شدم الان که نوبت وام کد 62 نزاجا شده میگن از طرح کوثر باید انصراف بدی الان نمیدانم با کجا تماس بگیرم و انصراف به کجا بدم لطفا راهنمایی کنید
Germany
مهدی غلامی
۱۵:۰۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
از فیش حقوقی من سالهاست بابت توانمند سازی کسر می‌شود اما تا کنون هیچ امتیازی برای بنده نداشته ویا هیچ پیامی برای من ارسال نشده که بهره ببرم از سال ۸۴ هم بازنشسته هستم
آخرین اخبار