نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس گفت: به تیم‌های اول و دوم مسابقات لیگ تنیس بانوان به ترتیب ۱۰۰ و ۵۰ میلیون تومان جایزه پرداخت می‌شود.

مهرافزا منوچهری، نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص برگزاری مسابقات لیگ تنیس بانوان اظهار کرد: این مسابقات باید از امروز پانزدهم آبان ماه آغاز می‌شدند، اما به دلیل بارندگی و شرایط زمین مسابقات از فردا آغاز خواهند شد. در این مسابقات بیست و پنجم تیم  از ده استان حضور دارند که استان‌های اصفهان و البرز با هفت و چهار تیم بیشترین تیم را در این مسابقات دارند. به تیم‌های اول و دوم این مسابقات نیز به ترتیب ۱۰۰ و ۵۰ میلیون تومان جایزه نقدی پرداخت می‌شود و مسابقات جام حذفی نیز به همراه آقایان در کیش برگزار خواهند شد.

او در خصوص مسابقات تیم ملی تنیس بانوان در مسابقات فدکاپ گفت: این مسابقات ۲ سال است که برگزار نمی‌شوند. قرار بود این مسابقات تابستان در سریلانکا برگزار شوند و به دلیل همه گیری ویروس کرونا به تعویق افتادند. همچنان تاریخ برگزاری این مسابقات مشخص نیست؛ احتمال دارد در اسفند ماه این مسابقات برگزار شوند.

او درباره برگزاری مسابقات بین المللی تنیس بانوان در کشورمان بیان کرد: ما از ابتدای سال چهار مسابقه تور جهانی و چندین مسابقه دیگر را برگزار کردیم و با عزیزی، رئیس فدراسیون تنیس نیز صحبت کرده ایم که اگر مسابقه بین المللی در کشورمان برگزار می‌شود، مسابقات بانوان نیز برگزار شوند. برگزاری این مسابقات به دلیل جوایز دلاری آن برای فدراسیون مقداری سنگین است و اکثر تنیسور‌ها نیز با هزینه شخصی خودشان در مسابقات بین المللی شرکت می‌کنند.

او ادامه داد: مشکات الزهرا صفی، تنیسور دختر جوان کشورمان امسال توانست مجوز حضور در مسابقات گرند اسلم را به دست بیاورد و رتبه او در حال حاضر زیر ۱۰۰۰ است. تنیس بانوان کشورمان وضعیت خوبی دارد و در کشورمان پتانسیل و استعداد‌های خوبی داریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار