افزایش ۱۵ درصدی نرخ جابجایی مسافر با سواری کرایه بین شهری

معاون‌حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان گفت: نرخ جابجایی مسافر با سواری کرایه بین شهری در استان از ۱۶ آبانماه همزمان با سراسر کشور ۱۵ درصد افزایش می‌یابد.

 تیمور باقری معاون‌حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:نرخ جابجایی مسافر با سواری کرایه بین شهری در استان از ۱۶ آبانماه همزمان با سراسر کشور ۱۵ درصد افزایش می‌یابد. 

باقری افزود: این اقدام به دلیل افزایش هزینه‌های حق تمبر صورت وضعیت مسافری و همچنین افزایش هزینه‌های تعمیر، نگهداری، لوازم یدکی و مصرفی مانند لاستیک و روغن خودرو‌های سواری کرایه بین شهری در نشست شورای عالی این سازمان به تصویب رسیده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر۷۹۱ دستگاه سواری کرایه برون شهری فعال در حوزه تحت پوشش این اداره کل در حال ارائه خدمت هستند که این افزایش نرخ قیمت شامل آن‌ها می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان در خصوص سقف مسافرگیری در ناوگان سواری‌های بین شهری گفت: در حال حاضر به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعداد مسافر در ناوگان سواری یک نفر در صندلی جلو و دو نفر صندلی عقب سوار می‌شوند و حداکثر با سه مسافر، می‌بایست تردد داشته باشند.

باقری با بیان اینکه استفاده از ماسک و مواد ضد عفونی کننده برای رانندگان و مسافران در داخل خودرو‌های سواری کرایه بین شهری اجباری است، خاطر نشان کرد: استفاده کنندگان از ناوگان حمل ونقل عمومی برون شهری می‌توانند نظرات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق تلفنی، اینترنتی و پیامکی ۱۴۱ با اداره کل راهدار‌ی و حمل و نقل جاده‌ای استان در میان بگذارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار