لیگ برتر بسکتبال؛

تفنگداران مهرام با دبل "حسن زاده" لنج بندری‌ها را تصرف کردند/ مس رفسنجان در گام اول، پدافند تهران را از کار انداخت

تیم‌های بسکتبال مهرام تهران و مس رفسنجان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر گروه "ب" مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال از هفته پنجم گروه "ب" تیم‌های بسکتبال مهرام تهران و صنایع هرمزگان و مس رفسنجان و رعد پدافند هوایی تهران به مصاف هم رفتند.

در اولین دیدار تیم مهرام تهران به مصاف نماینده هرمزگان رفت و با درخشش محمد حسن زاده توانست با نتیجه ۷۷ بر ۶۳ صنایع هرمزگان را از پیش رو بردارد و به پنجمین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر برسد. مهرام با پیروزی در این دیدار با ۵ پیروزی و بدون شکست صدر نشین گروه "ب" است و در مقابل صنایع هرمزگان با ۴ شکست و بدون پیروزی موقتا در رده ۶ قرار دارد.

در این دیدار محمد حسن زاده از مهرام تهران با کسب ۲۳ امتیاز، ۱۴ ریباند و ۳ پاس منجر به گل (دابل دابل) کرد و بهترین بازیکن میدان شد.

در مقابل هم محمد امین دهقان زاده از صنایع هرمزگان با کسب ۲۳ امتیاز، ۴ ریباند و ۴ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

در دومین دیدار تیم مس رفسنجان به مصاف رعد پدافند هوایی تهران رفت و با نتیجه ۷۷ بر ۷۱ حریف را از پیش رو برداشت. این اولین بازی تیم مس رفسنجان در لیگ برتر بود که با پیروزی همراه شد. دیدار‌های مس رفسنجان به دلیل ابتلای بازیکنانش به کرونا تا هفته چهارم از سوی کمیته رویداد‌های فدراسیون بسکتبال لغو شده بودند. مس رفسنجان با توجه به اولین بازی و پیروزی در این دیدار در قعر جدول گروه "ب" قرار دارد. تیم رعد پدافند هوایی تهران هم با شکست در این بازی با ۳ شکست و ۲ پیروزی با ۲ بازی بیشتر نسبت به شیمیدر قم موقتا در رده دوم جدول ایستاده است.

در این دیدار محمد حیدری از مس رفسنجان با کسب ۱۹ امتیاز ، ۵ ریباند و ۳ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل هم عشاق حاتمی فر از رعد پدافند با کسب ۲۲ امتیاز، ۵ ریباند و ۳ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار