معاون قضایی دادستان کل کشور مطرح کرد؛

سازمان اموال تملیکی مسئول جمع آوری کالا‌های متروکه وقاچاق است

عمرانی گفت:علت رسوب کالاها در انبارهای سازمان اموال تملیکی بخشی ساختاری بوده که نیازبه اصلاح قوانین دارد و بخشی اجرایی است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور گفت:سازمان اموال تملیکی درتهران و سراسر کشور مسئولیت جمع آوری اموالی را دارد که عمده آنها کالاهای متروکه وقاچاق هستند، علت رسوب این کالاها؛ بخشی ساختاری بوده که نیازبه اصلاح قوانین دارد و بخشی اجرایی است.

وی افزود:بعد ازبازدید سه ساعته رئیس دستگاه قضا، نمایندگان دستگاه‌های مختلف حاضرشده وصورتجلسه‌ای را تنظیم و ستادی را حسب دستور رئیس دستگاه قضا تشکیل دادیم که مسائلی که می‌شود را درکوتاه مدت (ضرب‌العجل دو هفته‌ای) ساماندهی کنیم.

عمرانی بیان کرد:مشکل سازمان اموال تملیکی بغرنج بوده و طول درمان می‌خواهد، ما تا زمانی که این درمان انجام شود پای کار هستیم.

معاون قضایی دادستان کل کشور با بیان اینکه دستگاه‌هایی که عضو هستند دائما در این ارتباط مسئولیت دارند، گفت:شائبه‌هایی است که سازمان تملیکی باید با صدور احکام این کالا‌ها را بفروشد تا رسوب نکند، نبود سامانه جامع که کشور از آن رنج می‌برد و شناسه کالایی که باید از بدو ورود کالا تا روز آخر باشد بسیاری از مشکلات را حل می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۱:۳۷ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
شما که برا مصادره اموال مردم اینقد تیز و بز عمل میکنید // پس چرا به معیشت مردم رسیدگی نمیکنید ؟؟