معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور خبر داد؛

حمایت از توسعه اشتغال روستایی با ایجاد صندوق‌های خرد

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: صندوق‌های خرد برای توسعه اشتغال روستایی حمایت می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور ظهر امروز در سخنرانی خود پیش‌ از خطبه‌های نماز جمعه شهر خرو شهرستان زبرخان خراسان رضوی گفت: صندوق‌های خرد روستایی برای توسعه اشتغال و جلب سرمایه گذاران مورد حمایت قرار می گیرند تا بتوانند به سرمایه گذاران تسهیلات داده و ایجاد اشتغال را تضمین کنند.

او افزود: اعضای دولت سیزدهم مردمی هستند و مردم باید آنها را از آن خود بدانند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور ادامه داد: دولت مردمی با نیرویی مضاعف و کار جهادی وارد عرصه خدمت به مردم شده و به‌ دنبال این است که امکانات را در سطح مناطق محروم به‌ویژه روستاها توسعه دهد.

خزعلی بیان کرد: دولت به‌دنبال این است که امکانات فرهنگی و ورزشی ویژه بانوان در مناطق محروم و روستایی مورد حمایت مالی قرار دهد.

او با تاکید بر حفظ بنیان خانواده در برابر آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: حفظ خانواده از آسیب‌های اجتماعی ضروری است به خصوص الان که شاهد افزایش آمار طلاق و کاهش ازدواج در کشور هستیم که اگر جلوی این روند گرفته نشود منجر به اضمحلال و از هم‌پاشیدگی خانواده و سست‌شدن بنیان آن می‌شود.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور با بیان این‌که حوزه فرهنگی اساس و زیربنای همه بخش‌های دیگر است تاکید کرد: اگر فرهنگ غنی خود را حفظ کرده و به هویت اصیلمان بازگردیم می‌توانیم در برابر تهدیدات دشمن ایستادگی کنیم اما اگر هویت اصیلمان خدشه‌دار شود به راحتی جبران پذیر نیست.

خزعلی اظهار امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی جامع در خصوص خانواده و پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی بتوان در مسیر تحکیم بنیان خانواده گام‌های اساسی برداشت.

خزعلی همچنین از مرکز یادگیری محلی برای ارائه آموزشهای مختلف مهارتی با مشارکت افراد محلی در شهر خرو بازدید کرد.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.