حقوق کارگران آبفا شادگان پرداخت شود/ جاده‌های مرگ اصلاح شوند

امام جمعه شادگان گفت: مدیران آب و فاضلاب، پرداخت حقوق کارگران را منوط به وصول مطالبات نکنند و مشکل حقوق قشر کارگر زحمتکش سازمان آب را حل کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام منصوری امام جمعه شادگان گفت: فقر در شادگان ۷۰۰ دانش آموز را در شرف ترک تحصیل قرار داده است و باید به نقطه‌ای برسیم که این مشکل در شادگان کم رنگ و کم‌کم رفع شود.

او با اشاره به پیروزی اخیر نیرویی دریایی سپاه در خلیج فارس علیه دزدی دریایی آمریکایی‌ها بیان داشت: هرچند خبر این پیروزی باتوجه دلایل نظامی و تاکتیکی دیر اعلام شد، اما با این اقدام جمهوری اسلامی ایران بار دیگر قدرت خود را به رخ جهانیان کشید.

حجت الاسلام منصوری تصریح کرد: در سیل سال ۹۸ مردم زیادی از این مناطق به کمک مردم در شادگان وشهر‌های دیگر آمده وحالا انتظار داریم مردم وگروه‌های جهادی به این مردم در این منطقه سردسیر کمک کنند.

امام جمعه شادگان با اشاره به روز ملی شادگان افزود: با سابقه شادگان بسیار فاصله گرفته‌ایم واین شهرستان تاریخ فرهنگی، اقتصادی، دینی ومذهبی مهمی دارد وامیدواریم نخبگان وجوانان بار دیگر با تلاش‌های خود آثار نورانی شادگان را مجددا زنده کنند.

این مقام مسئول با تاکید بر لزوم پرداخت حقوق کارگران آبفای شادگان ادامه داد: اینکه مدیران پرداخت حقوق را منوط به وصول مطالبات کنند قابل قبول نیست وباید با ابتکار عمل مشکل حقوق ۶ماهه قشر کارگر زحمت کش سازمان آب را حل کنند.

او به موضوع جاده قدمگاه عباس الدوایر (شادگان_سربندر) پرداخت و با ابراز تاسف از دو حادثه منجر به فوت وزخمی شدن چندین شهروند شادگانی، از اداره راهداری ومتولیان امر خواست سریعا مشکل این جاده ونواقص آن را برطرف ومسئولان نظارتی با نهاد‌های کم کار برخورد کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.