امام جمعه اهواز:

رزمندگان مقاومت از اقدام دلاورمردان سپاه روحیه گرفتند

موسوی فرد گفت: همه جناح‌ها از این حادثه احساس اقتدار کردند و رزمندگان مقاومت در فلسطین، لبنان و سوریه روحیه گرفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: اقدام اخیر سپاه پاسداران حس غرور ایرانیان را برانگیخت و همه جناح‌ها از این حادثه احساس اقتدار کردند و رزمندگان مقاومت در فلسطین، لبنان و سوریه روحیه گرفتند و سپاهیان ما یک بار دیگر با مقابله‌ای مردانه هیمنه آمریکا را شکستند.

او افزود: اقدام افتخارآمیز سپاه در خلیج فارس نماد درخشش ایمان ملت ایران بود و دشمنان بدانند در هر جای عالم منافع کشور را به خطر بیندازند سپاه و ارتش در زمین و دریا آن‌ها را به گل خواهند نشاند و رحمت‌های واسعه الهی با عدالت نشر پیدا می‌کنند، برکت‌ها دوچندان و سرزمین‌ها آباد می‌شوند ضمن اینکه هیچ چیز مثل عدالت نمی‌تواند زمینه توسعه را فراهم آورد.

موسوی فرد بیان داشت: وجود افراد سالم و صالح در بدنه انقلاب اسلامی، حاکمیت عدل و پذیرش عمومی از جمله عوامل مهم در این زمینه هستند و همواره بر اهمیت ایجاد عدالت در نظام مقدس اسلامی از سوی مسئولان، مدیران، استانداران و فرمانداران  تاکید می شود و مردم ما با فقر و محرومیت می‌سازند، اما با بی عدالتی هرگز نمی‌سازند از این رو تفکر عدالت محورانه باید در مسئولان ایجاد شود.

امام جمعه اهواز ادامه داد: اگر عروس، داماد، فرزند یا نزدیکان یک مسئول در نظام انقلاب اسلامی برخلاف انقلاب گام بردارند باید دستشان را قطع کرد و مهار گرانی و اشتغال را ۲ مطالبه جدی مردم است و از مسئولان و متولیان امر خواست نسبت به این مطالبه‌های مهم مردم برنامه ریزی کنند.

تماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه تا خوراک دام از خارج از کشور تامین می‌شود نباید انتطار کاهش قیمت داشت، افزود: نماز جمعه اگر بتواند آسیب‌های فردی و اجتماعی را برطرف کند در تراز انقلاب اسلامی است.

این مقام مسئول ادامه داد: رنگ ۱۷ شهر از نطر کرونا تغییر کرده و اگر همه واکسن بزنند و الزامات کرونا را رعایت کنند می‌توانیم به حالت عادی برگردیم وگرنه باز هم باید تعطیل کنیم.

امام جمعه اهواز با اشاره به اهمیت پیشرفت با مفهوم اسلامی بیان کرد: پیشرفت دارای ابعاد مختلفی است که سبک زندگی، رفتار اجتماعی و مورد اهتمام مقام معظم رهبری است و هدف انسان‌های رستگار و آن‌ها که به دنبال فلاح هستند پیشرفت است؛ انسان باید رشد کند و به تعالی دست یابد لذا باید به سبک زندگی اسلامی توجه کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.