افتتاح یک تشکل مردم نهاد در مسجد

همزمان با ۱۳ آبان، یک تشکل مردم نهاد در مسجد امام حسین (ع) محله فیروز آباد شهر کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امروز ۱۳ آبان ماه همزمان با روز دانش آموز، یک تشکل مردم نهاد در مسجد امام حسین (ع) محله فیروز آباد شهر کرمان با حضور  محمد صادق بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و پرویز افزون سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی  استانداری کرمان افتتاح شد.

محمد صادق بصیری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در این مراسم ضمن تبریک ۱۳  آبان و روز دانش آموز گفت: این روز متعلق به جوانان است که ایثارگرانه از جان گذشتند و مملکت را بیمه کردند.

او افزود: جریان استکبار ستیزی در کشور از جوانان آغاز شده که در شرایط و مشکلاتی که مردم در آن دوران داشتند، این چنین با اخلاص و فداکاری تمام زندگیشان را وقف جامعه کردند.

بصیری با بیان اینکه مسجد از گذشته به عنوان یک محیط فرهنگی و تبلیغی و به نوعی رفع مشکلات مردم شناخته می‌شده است، بیان کرد: امیدواریم این فعالیت‌ها در تمامی مساجد اتفاق بیفتد و معتقدیم هیئت امنای مساجد با همکاری تمام دستگاه‌ها می‌توانند به بهترین نحو و با گسترش دادن فعالیت مساجد، خدمات بیشتری و فعالیت‌هایی که به نفع مردم به خصوص جوانان باشد را ارائه دهند. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار