یوم الله ۱۳ آبان یادآور رشادت دانش آموزان است

تجمع مردم کوهبنان به مناسبت ۱۳ آبان در محل آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان با حضور مسئولین این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان ماه تجمع مردم کوهبنان در محل آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان با حضور مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان استان کرمان، امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان کوهبنان برگزار شد.

این مراسم با اجرای سرود‌هایی توسط دانش آموزان همراه بود.

حسین سالاری فرماندار شهرستان کوهبنان گفت: در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی ۱۳ آبان ماه یاد آور سه اتفاق بزرگ تبعید امام خمینی به ترکیه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و کشتار دانش‌آموزان در ١٣ آبان ٥٧ است که پیام بزرگ و درس‌هایی که برای این نسل و نسل‌های آینده دارد هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان است.

رضا رضایی مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان استان کرمان گفت:یوم الله ۱۳ آبان یاد آور رشادت دانش آموزان است، یوم الله ۱۳ آبان یکی از روز‌هایی است که خاطرات زیادی را به خود دیده است و حوادثی را در خود جای داده است که در هیچ جای دنیا اتفاق نیفتاده است.

او بیان داشت: این انقلاب ارزان به دست ما نرسیده است و رشادت‌ها و فداکاری‌های زیادی برای این انقلاب شده است.

رضایی افزود: وقتی که مردم از خودگذشتگی، فداکاری و ایستادگی‌های امام را دیدند در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ اعتراضات داتش آموزان شکل گرفت و نیرو‌های نظام شاهنشاهی دانش آموزان را در دانشگاه تهران به شهادت رساندند.

او تصریح کرد: زمانی که سفارت آمریکا به لانه جاسوسی تبدیل شده بود، دانشجویان پیرو خط امام به سفارت آمریکا حمله و لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند، این عظمت امام و انقلاب است که با دست خالی کار‌های بزرگی انجام گرفته است.

رضایی بیان داشت: امروزه مردم کشور مشکلاتی دارند که ناشی از تصمیم گیری‌های مسئولان است، اما در شاخص‌های توسعه نمودار جمهوری اسلامی ایران سر به فلک می‌کشد و کار‌های بزرگی انجام گرفته است، امروزه مسئولین کشور ما باید جانشان را برای مردم فدا کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.