معاون سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

کارنامه آمریکا در برابر ملت ایران سرشار از شکست است

معاون سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز کارنامه آمریکا سراسر جنایت و خیانت و در برابر ملت ایران هم سراسر شکست است و تاکنون در هیچ صحنه‌ای در مقابل کشور ما پیروز نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،سردار یدالله جوانی معاون سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در تجمع ۱۳ آبان در سنندج اظهار داشت: در این سال ها امریکا به شیوه های مختل بدنبال بازیابی استیلای خود را بر ملت ایران بوده تا نگذارد الگوی مستعضغان جهان شود.

جوانی اضافه کرد: اگر آمریکایی های تصور می کنند با حرکت هایی می توانند ضربه‌ای به ایران بزنند بدانند سخت اشتباه می کنند و باید بپذیرند با بیداری ملت ها دوران ابرقدرتی و زورگویی و سلطه گری انها پایان یافته است.

او یادآور شد: نتیجه اشغالگری امریکایی ها ۲۰ سال در افعانستان مجبور به فرار خفت بار شدند در عراق راهی جز فرار و خارج شدن نداد باید بپذیرید در جغرافیای سیاسی قدرتش

معاون سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امید قاطع داریم امریکایی ها در منطقه دریایی ما امکان ادامه حضور ندارد و دوران اینکه با برحرکت درآوردن ناوهای خود ملت ها را می ترسانند تمام شده است.

جوانی اظهار داشت : امروز ایران توانمند و مقتدر است و نمونه بارز آن ساقط شدن هواپیمایی بدون سرنشین امریکا در جنوب کشور با سامانه پدافند داخلی بود

او  افزود: امریکایی ها بدنبال غارت و چپاول به طرق مختلف هستند امروز نفت سوری را به شکلی و در عراق هم به شکل دیگر می ربایند و فکر می کردند در دریا می توانند به نفت ایران دستبرد بزنند و ولی رسوا شدند.

معاون سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نیروهای دلاور و قهرمان دریایی سپاه نمی گذارند آمریکا در این دزدی دریایی موفق شود، گفت: امریکایی ها باید حقوق و منفعت ملت ایران را به رسمیت بشناسند و دست از توطئه بردارند.

جوانی ایام الله ۱۳ آبان را از افتخارات ملت ایران خواند و اضافه کرد: ایران در جهان به ملت استکبارستیز و ظلم و ستم ستیز شناخته شده و این مهم از دیگر افتخارات کشورما است.

او افزود: کشور ما در سال به شکل مستمر در حال نبرد با استکبار است و در این بین مردم کردستان هم از جمله افتخاراتشان ابن است که در استکبارستیزی پیشگام هستند.

معاون سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: مردم ایران در خط مقدم مبارزه با فتنه های شیاطین بودند و اگر امروز ایران از امنیت مثال زدنی و پایدار برخوردتر است نتیجه مجاهدت ها در سراسر کشور از جمله کردستان است

جوانی اظهار داشت: امروز دنیای استکبار باید ببنید چطور ایران با مذاهب و اقوام متفاوت در یک راه مشترک استکبار ستبزی و ایستادگی در مقایل ستمگران ایستاده است.

تجمع ۱۳ آبان در شهرهای مختلف کردستان برگزار شد و مردم سنندج نیز برای گرامیداشت این روز در میدان آزادی و پیادهراه فردوسی این شهر تجمع کردند و با سردادن شعارهای مرگ بر استکبار و مرگ بر اسراییل بار دیگر با آرمان های انقلاب تجدید پیمان کردند.

یوم الله سیزدهم آبان از آن جهت حایز اهمیت است که یادآور سه رویداد مهم تاریخ معاصر تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، به شهادت رساندن دانش آموزان مظلوم در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ و تسخیر سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) است که هر یک از این وقایع، آیینه ای از آموزه ها و پیام های روشن انقلاب اسلامی برای نسل حاضر و آینده را ترسیم کرده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.