با حضور معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران؛

شهردار جدید منطقه ۱۵ پایتخت معرفی شد

حسین نظری این مراسم ضمن خداقوت به همکاران و شهروندان منطقه ۱۵ گفت: درآستانه ورود به ایام الله سیزده آبان هستیم و امیدوارم با حضور مردم بتوانیم بزرگداشت شایسته‌ای از این ایام داشته باشیم.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در مراسم تکریم و معارفه شهردار منطقه ۱۵ که با حضور حسین نظری معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران برگزار شد، از زحمات وحیدرضا انارکی محمدی شهردار سابق منطقه و علیرضا جعفری که سرپرستی شهرداری منطقه را طی مدت کوتاهی برعهده داشتند؛ تکریم و سیدمهدی صباغ به عنوان شهردار جدید این منطقه معرفی شد.

وی در ادامه افزود: فلسفه حضور ما تشکر از امانتداری خوب و صدیق آقای جعفری به جهت عهده داری سرپرستی شهرداری منطقه در این مدت بود که ضمن تقدیر از ایشان، از آقای محمدی شهردار خوشنام و سابق منطقه نیز تشکر ویژه دارم و امیدوارم به عنوان شهردار منطقه ۲۲ نیز موفق باشند.

نظری با اشاره به حدیثی از امام حسین (ع)؛ بازشدن گره مشکلات مردم به دست مسئولین را نعمت الهی یاد کرد و ضمن تبریک به آقای صباغ به عنوان چهره مومن، انقلابی و کارآمد افزود: بهترین روش گزینش؛ روش گلچینی است و ما ایشان را از باغ کتاب برای این منطقه گلچین کرده ایم که امیدوارم با تلاش شبانه روزی و کمک همکاران، معاونین، شهرداران نواحی و شورایاران موفق باشند.

نظری در ادامه با اشاره به شعار دکتر زاکانی شهردار محترم تهران مبنی بر تهران، کلانشهر الگوی جهان اسلام، و قابل تحقق بودن این شعار خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی واژه سرباز را به درستی معنی کرد و ما هم باید با نیت خیر و تلاش شبانه روزی بتوانیم واژه خادم مردم بودن را به درستی تعبیر و تفسیر کنیم.

وی ضمن تاکید بر "کارمحوری" در سایه رضایت مردمی افزود: "شهروندمحوری" باید سرلوحه فعالیت‌های شهری قرار گیرد تا کار‌ها با پشتکار به سرمنزل مقصود رسیده و شعار شهردار تهران محقق شود.

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران در ادامه به شهردار جدید منطقه شاخص کردن پروژه‌ها با اولویت بندی و محوریت نگهداشت شهر، تحقق درآمد‌ها برای خدمت بهتر به مردم تاکید و توصیه کرد: همانگونه که در این منطقه مصداق داشته در بحث انتصابات، سعی در انتخاب افراد از داخل منطقه و در اولویت بعدی از بدنه شهرداری باشد و همچنین موضوع تشویق نیز برای مدیران موفق مدنظر باشد تا همکاران احساس انگیزه و امید به خدمت صادقانه بهتری داشته باشند.

این گزارش حاکیست، در ابتدای این مراسم وحیدرضا انارکی محمدی ضمن تبریک به آقای صباغ، از اعتماد ویژه شهردار تهران و معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران برای شهرداری منطقه ۲۲ تشکر کرد.

وی همچنین از همدلی همکاران و همراهی شورایاران در به ثمر رسیدن اتفاقات خوب برای مردم تشکر کرد و گفت: اگر لطف و عنایت خداوند و همکاری همکاران و شورایاران نبود، این اتفاقات صورت نمی‌گرفت و بنده به سهم خود از زحمات همه عزیزان تشکر می‌کنم.

محمدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همکاران و شورایارانی که به واسطه کرونا جان خود را از دست دادند، از همه تشکر و طلب حلالیت کرد.


برپایه این گزارش، سیدمهدی صباغ شهردار جدید منطقه نیز ضمن تشکر از اعتماد دکتر زاکانی و مهندس نظری و زحمات شبانه روزی آقای محمدی در به نتیجه رساندن پروژه‌های خوب منطقه و زحمات آقای جعفری در طول مدت سرپرستی منطقه اظهار امیدواری کرد: در جایگاه‌های بعدی نیز همانند این منطقه بدرخشند و ما هم بتوانیم پاسخگوی شهروندان خوب منطقه باشیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با انتصاب و استقرار تیم جدید مدیریت شهری و تاکید شهردار محترم تهران و رویکردی که باید سرلوحه منطقه باشد، با برنامه ریزی، کار تیمی، حضور میدانی و ارتباط با نخبگان بتوانیم اثر گذار بوده و در تحقق اهداف و شعار اصلی تهران، الگوی جهان اسلام در منطقه ۱۵ که دروازه ورودی جنوبشرق تهران و باب الرضاست، موثر باشیم و شاهد ارتقای کیفیت زندگی و خدمات برای شهروندان که از سرمایه‌های نظام بوده و پاسدار خون شهدا و کسانی که برای انقلاب زحمت کشیده اند، باشیم.

این گزارش حاکیست، در ابتدای این مراسم همچنین سه نفر از مدیران منطقه به نمایندگی از تمامی کارکنان از زحمات شبانه روزی اقای محمدی در این منطقه و اخلاق محوری ایشان و کار‌های شاخصی که در این منطقه انجام دادند، تشکر کرده و به آقای سیدمهدی صباغ شهردار جدید منطقه خیر مقدم گفته وبرای ایشان آرزوی موفقیت کردند.

همچنین رابط شورایاران منطقه نیز به نمایندگی از تمام شهروندان منطقه و سرهنگ مغروری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر به نمایندگی از روسای ادارات منطقه ضمن تشکر از خدمات شهردار سابق، به آقای صباغ خیر مقدم گفته و یادآور شدند همانگونه که در کنار آقای محمدی بودیم، برای خدمت به مردم همراه شما خواهیم بود. همچنین مدیران موسسه باغ کتاب نیز با قرائت پیام رییس باغ کتاب از خدمات آقای صباغ در این مجموعه و ستاد ناحیه محوری قدردانی کردند.


برپایه این گزارش، در پایان این مراسم با ابلاغ حکم علیرضا زاکانی شهردار تهران، ازسوی حسین نظری معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران، سیدمهدی صباغ به سمت شهردار منطقه ۱۵ منصوب و از زحمات وحیدرضا انارکی محمدی شهردار سابق این منطقه و علیرضا جعفری سرپرست منطقه در روز‌های اخیر قدردانی شد.

شایان ذکر است، بعد از مراسم حاضرین در جلسه با حضور در گلزار شهدای امید؛ ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، با آرمان‌های امام راحل (ره) تجدید میثاق کردند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۷ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
خدا نکنه پله برقی های ایستگاه های بی ار تی خراب بشه وگرنه ۲ سال طول میکشه تا مسئولین اقدام به تعمیرش کنن. همین منطقه ۱۵
آخرین اخبار