اعدادی که از نظر مردم جهان نحس هستند

برخی از مردم در کشورهای مختلف معتقدند که تعدادی از عددها شوم هستند و موجب بدشانسی برای آنها می شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، برخی از مردم جهان، اعتقاد دارند که اعداد با بدشانسی آنها مرتبط هستند و برخی دیگر معتقدند که اعداد با خوش‌شانسی آنها ارتباط دارند. در این خبر با معروف‌ترین اعدادی که بعضی از مردم کشو‌رها نسبت به آن‌ها بدبین هستند، آشنا می‌شوید. این اعداد عبارتنداز:"عدد ۴، عدد ۹، عدد ۱۷ و عدد ۳۹"

عدد ۴ در کشور چین

چینی‌ها به خاطر شبیه بودن تلفظ عدد ۴ و کلمه مرگ نسبت به عدد ۴ بدبین هستند و این عقیده در کشور چین رواج زیادی دارد، درحدی که چینی‌ها نمی‌خواهند در طبقه چهارم آپارتمان‌ها زندگی کنند. همچنین این موضوع در آمریکا برای عدد ۱۳ صدق می‌کند.

معروف ترین اعداد شوم

عدد ۹ در کشور ژاپن

این عقیده در ژاپن تفاوت چندانی با چین ندارد، اما عدد ۹ در ژاپن به دلیل شباهت آن به کلمه شکنجه یا رنج به زبان ژاپنی، عدد بدشانسی نام گرفته است.

معروف ترین اعداد شوم

عدد ۱۷ در کشور ایتالیا

مردم ایتالیا نسبت به عدد ۱۷ بدبین هستند و علت آن این است که عدد معکوس ۱۷ در ایتالیایی به معنای تمام شدن زندگی است و اگر روز هفدهم هر ماه میلادی روز جمعه باشد، آن را ماه مردگان یا ماه مرگ می‌نامند.

معروف ترین اعداد شوم
عدد ۳۹ در کشور افغانستان

در افغانستان عدد ۳۹ را عدد بدشانسی می‌گویند و دلیل آن این است که عدد ۳۹ در زبان افغانی به معنی مرداگو است که در لغت فارسی به معنای گاومرده می‌باشد.

معروف ترین اعداد شوم


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: عدد ، عجیب ، جالب ، افغانستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۴۷ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
عدد 13 رجب روز میلاد ولادت تولد حضرت والامقام خردمند عادل بی نظیر عدالت گستر زمانها مولود کعبه داماد و برادر دینی و جان حضرت رسول الله ص پدر ایتام است این عدد برای مومنین خردمندان آزاده اندیشان عادل عدالت خواه بسیار عدد 13 خوش یوم و مبارک و سعید و عدد بسیار خوبی است از آن دوران به بعد این عدد 13 را کافران مشزکان شیطان صفتان خبیث منافقین کوردل از دین خروج کردگان فراعنه خودکامه بی عدالتان تبعیضگران بی حقوق بشرهای ظالمین ستمگران جنایتکاران شکنجه گران دزدان غارتگران متجاوزین به حق حقوق مردم که با عدل و عدالت حق حضرت امیرالمومنین امام علی ع رهبر جهان اسلام ناب محمدی ص مخالف ایشان و دشمن ایشان بودند در جامعه شایعه کردند چو انداختند جار زدند توی بوق کرناهای مختلف تبلیقاتیشون کردند در سر تا سر جاهان اسلام و جهان که عدد 13 عدد نحسی است و روز 13 هر ماه روز نحس بد و بد یومی است و باید صدقه بدهید و یا بیرون بروید و نحسی را از خودتان دور کنید و هزارتا اراجیف و جفنگیات دیگر به دروغ به روز 13 بستند تا به روز 13 رجب که میلاد آن امام همام رسیدند آن روز را هم نحس و بدیوم بدانند حرام زاده های حرام لقمه های نحس نکبتهای ستمگر تا مردم را به عدل عدالت حضرت علی ع بدبین کنند و عدل و دین اسلام ناب محمدی ص فراری و هراسانشان کنند حالا فهمیدید و متوجه شدید چرا آن فراعنه شیطان صفتان عالم عدد و روز 13 را بد و نحس ترویج دادند اتفاقا روز 13 و عدد 13 بسیار سعد و نیک و یوم الله الاکبر و روز و عدد تولد عادلترین خلیفه اللهی جهان است از این به بعد که متوجه شدید که روز و عدد 13 بسیار عدد خوب و خوش یوم و مبارکیست تمامی مراسمات جشنهای مختلفتان را و تمامی معاملات جلسات مذاکراتو دورهمیها و قرار مدارهای گرم خوبتان را برای روز 13 هر ماه تنظیم کنید با انرژی مثبت به استقبال روز و عدد 13 بروید با نیت 13 رجب روز میلاد خردمندترین و عدلترین و بصیرترین و مهربانترین و دلسوزترین پدرترین سخاوتمندترین و بخشنده ترین و شجاع ترین و دانا و توانا ترین رهبر پیشوای عالم هستی امام علی ع تا ببینید که چقدر عدد و روز 13 برایتان حسنات و برکات و نعمات ببار می آورد حتی آنان که در روز 13 ماهی به شهادت رسیدند دستشان و سر و جانشان در آغوش حضرت امیرالمومنین امام علی ع ساقی حوض کوثر بهشت رضوان الهی جای گرفته است . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه عادلانه آزاد اندیشانه خداپسندانه .