معاون اقتصادی رئیس جمهور:

بخش خصوصی در خوزستان عقب افتاده است

رضایی گفت: خوزستان از نظر صنعت بخش خصوصی بسیار عقب افتاده که ما وظیفه داریم آن را به تراز دیگر استان‌ها برسانیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور در بازدید از کارخانه نوین چوب گفت: اگر دولت‌ها زمینه‌های مساعدی را برای کارآفرینان به وجود بیاورند قطعا با توجه به استعداد انسانی که در وجودشان هست و احساس تعلق خاطری که نسبت به وطن‌شان دارند، بدون شک از رقبای خود در سایر کشور‌ها جلو خواهند افتاد.

او با بیان اینکه خوزستان از نظر صنعت بخش خصوصی بسیار عقب افتاده که ما وظیفه داریم آن را به تراز دیگر استان‌ها برسانیم، افزود: کارخانه نوین چوب ابتدا با چوب‌های وارداتی کار خود را آغاز کرد، اما اکنون تمام مراحل ساخت فرآورده‌های چوبی از جمله کاشت درخت، ساخت ام دی اف، روکش زدن و ... محصولی از توان داخلی است.

رضایی بیان داشت: خوزستان دارای شهر‌هایی است که مستعد تکرار این صنعت هستند و امیدواریم کار این کارخانه در خوزستان و استان‌های دیگر همچنین صادرات محصولات به خارج از کشور رونق گیرد.

 معاون اقتصادی رئیس جمهور ادامه داد: بنده در پایتخت و خلیلیان در استان این نوع شرکت‌ها را مورد حمایت قرار می‌دهیم چرا که خوزستان از نظر صنعت بخش خصوصی بسیار عقب افتاده که ما وظیفه داریم آن را به تراز دیگر استان‌ها برسانیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.