مرد آهنی که پرواز می‌کند! + فیلم

یک مرد آهنی با لباس جت بر فراز آسمان بریتانیا پرواز کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ae.24 بنیانگذار صنایع گرانشی، ریچارد براونینگ، لباس مرد آهنی را به نمایش گذاشت که این لباس به سربازان اجازه می‌دهد تا با سرعتی بیشتر از 80 مایل در ساعت، بر آسمان مناطق جنگی پرواز کنند.

کنفرانس ارتش خلق در "مرکز کنفرانس فرودگاه بین المللی فارنبرو" برگزار می‌شود که سخنگوی ارتش بریتانیا گفته است، این رژه برای نشان دادن استفاده از لباس جت برای سربازان انگلیسی بود. همچنین توضیح داد: « این کنفرانس، توسط براونینگ، با یک نمایش قدرت در لباس جت شروع شد. براونینگ در پرواز خود بر روی کاپوت یک جیپ و سقف یک کابین کامیون فرود آمد و سپس به بالکن پرسنل نظامی پرواز کرد.

در سال 2019، براونینگ پروازی آزمایشی در اطراف بزرگ‌ترین ناو جنگی که "اچ‌ام‌اس ملکه الیزابت" نام داشت انجام داد و مسافران را در یک قایق تفریحی در اطراف آن‌ ناو شگفت‌زده کرد.


 بیشتر بخوانید


انتهای‌پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
تکنولوژی مهم هست و باید تجهیزات نظامی را ارتقا بدهیم؛ اما مهمتر از تکنولوژی و تسلیحات، نفری است که از آن ها استفاده می کند؛ اگر ایمان داشته باشد با یاری خدا می تواند به اندازه چندین نفر غیر مؤمن کارآیی داشته باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
احسنت به این ارتش
United States of America
ناشناس
۰۹:۲۰ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
اینا همش فوتوشاپه -
استکبار جهانی انگلیس میخواهد با این کارها خبر سیلی که نیرو های سپاه به صدرت امریکا زدند در دریای عمان رو فراموش کنند
آخرین اخبار