شکست هیمنه دشمنان و استکبار جهانی به‌دست ملت غیور ایران

استاندار خوزستان گفت: روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یادآور شکست هیمنه دشمنان و استکبار جهانی به‌دست ملت غیور ایران است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق خلیلیان استاندار خوزستان گفت: روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یادآور شکست هیمنه دشمنان و به ویژه آمریکا و استکبار جهانی به‌دست ملت غیور ایران است که در پی آن جایگاه ارزنده دانش‌آموزان و نوجوانان ایران اسلامی نیز هویدا گشت.

او افزود: این روز به عنوان برگ زرینی از تاریخ پر افتخار کشورمان، فریاد ظلم ستیزی دانش آموزان و دانشجویانی است که نقش ماندگار خود را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نمایان ساختند.

خلیلیان بیان داشت: ضمن دعوت از عموم امت حزب الله، مومن و خداجوی ایران اسلامی برای حضور در مراسم یوم الله سیزدهم آبان از مردم شریف و انقلابی استان خوزستان می‌خواهم که روحیه حقیقت جویی، ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار را در دل خود بیدار نگه داشته و در پرتو رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در ترویج گفتمان استکبار ستیزی و عدالت محوری در جهت به ثمر نشستن آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برداریم.

استاندار خوزستان ادامه داد: فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام (ره) و روز مبارزه با استکبار جهانی را به عموم دانش آموزان عزیز میهن اسلامی به ویژه خوزستان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. امید است با استعانت از الطاف الهی و تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) در آینده‌ای نزدیک شاهد سرنگونی تمامی مستکبران جهان و رهایی مظلومان باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.