زنان نقشی مهم در کاهش تبعات بحران‌های گوناگون دارند

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: توجه به نقش آفرینی زنان به عنوان مرجع خانواده و جامعه عاملیت مهمی در مدیریت بحران‌های گوناگون دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، زهرا ابراهیمی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان  هارشنبه در نشست با مدیرکل پدافند غیر عامل ضمن تبریک هفته پدافند اظهارداشت: بالاترین پدافند غیرعامل، همانگونه که مقام معظم رهبری نیز تاکید دارند، حفاظت از اعتماد مردم است که باید با کار و تلاش شبانه روزی در حوزه اجتماعی آن را حراست کرده و افزایش دهیم.

وی ادامه داد: باوجود پهناوری و وسعت سیستان وبلوچستان، این استان از امنیت پایدار برخوردار است که پدافند غیرعامل در تحقق این مهم و حفظ و صیانت از آن نقش بسزایی دارد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان نیز در این نشست گفت: توجه به نقش پدافند غیرعامل که رویکردی بازدارنده در حوزه آسیب‌پذیری و افزایش بازدارندگی دارد از اهمیت زیادی برخوردار است که در این زمینه زنان نقش بسزا و مرجعیت مهم برای انسجام بخشی در خانواده دارند.

میثم مرادیان بیان کرد: اهمیت دارد همکاری‌های بیشتری برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های متقابل انجام شود و اداره کل پدافند غیرعامل استان آمادگی دارد دوره‌های آموزشی برای آگاهی بخشی این جامعه پرمخاطب برگزار کند.

اننهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار